آخر هفته شیرین برای مس ها
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : آرش

سوپر کرمانی ها!

هفته آخر لیگ برتر برای کرمانی ها کاملا رویایی تمام شد تا آن ها هرچه لیگ یازدهم را با زجر سپری کرده بودند در هفته آخر حسابی کیف کنند و امیدوار باشند که سال آینده هم بیشتر این احساس خوشایند هفته آخر را تجربه کنند.

      

در کرمان مس به هدف نهایی خود در این فصل رسید و با یک پیروزی شیرین برابر ذوب آهن سرانجام رتبه خود را در این فصل تک رقمی کرد تا به راحتی بتواند خاطرات بد این فصل را فراموش کند. اما مهمتر و شیرین تر از پیروزی مس و رتبه این تیم در این بازی شیرین کاری جمع زیادی از بازیکنان جوان کرمانی بود. از سوپر گل احمد حسن زاده گرفته که خاطره گل قاسم دهنوی به شاهین در آخرین بازی فصل قبل را زنده کرد تا درخشش مشترک شهدادنژاد و صدقی در دروازه مس و سایر بازیکنان جوان تیم کرمانی در این بازی که نشان داد روی چه منبع غنی این تیم خوابیده است. هواداران مس که حسابی در این بازی کیفور شدند در ابتدای بازی هم از نارنجی پوش وفادار یعنی فرزاد حسن خانی تقدیر کردند تا یک سوپر کرمانی تمام عیار در باهنر برپا شود. اما سرچشمه که بازی های آخر فصل او دقیقا مصداق آواز قو در روزهای آخر زندگی اش بود با یک بازی بسیار چشمگیر قهرمانلیگ را تا جایی که در اصفهان جا داشت اذیت کرد تا حقانیت خود را باردیگر ثابت کند. بازیکنان سرچشمه که می دانستند در این بازی کاملا زیر نظر هستند تا جایی که در توانشان بود خودشان را ثابت کردند تا حالا در نقل و انتقالات دست بالا را داشته باشند! در راس آن ها خزایی دروازه بان این تیم بود. به هر شکل با پایان یافتن بازی ها کرمانی ها خیلی زود برنامه فصل بعد خود را شروع کردند تا ثابت کنند برای لیگ دوازدهم با توپ پر می آیند. پترویچ جذب مس شد تا یکی از خوب های نقل و انتقالات به کرمان بیاید. آن ها برای نیمکت خود مذاکره با قلعه نویی را هم آغاز کردند تا از حالا منتظر یک مس پر خبر و جالب باشیم...



نظرات شما عزیزان:

sina
ساعت18:41---4 خرداد 1391
سلام عزیز سایتت عالیه من عضو شدم توهم سربزن اگه خوشت اومد عضو شو فعلا بای

بزرگترین پیروزی
ساعت16:55---4 خرداد 1391
سلام،
با توجه به اینکه وبلاگ اصلی بنده حک شده بود و بنده تا سرو سامان دادن به وبلاگ جدیدم و پیگیری مشکل وبلاگ اصلی ام وقتی برای اطلاع رسانی به وبلاگهای لینک شده نداشتم،متوجه شدم اصلا نام وبلاگ اصلی و قدیمی بنده در لیست پیوندهای وبلاگ شما دیده نمی شود.
بنابراین با توجه به ارادت به شما و افتخار خواندن مطالب پر محتوایی که در وبلاگتان قرار می دهید بنده تا 5 روز دیگر نام وبلاگ شما را در بین پیوندهای خود قرار می دهم و در صورتیکه تبادل لینک صورت نگیرد و یا اصلاحات ممکن صورت نگیرد،علارقن میل باطنی نام وبلاگ شما را از بیم پیوندهای لینک شده وبلاگ شخصی ام حذف خواهم نمود.
موفق باشید _ امیر خادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان