ورزشگاه پیشرفته اختصاصی صنعت مس 92 افتتاح می‌شود
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : آرش

مدیر طرح‌های عمرانی شرکت ملی صنایع مس:
ورزشگاه اختصاصی صنعت مس 92 افتتاح می‌شود

مدیر طرح‌های عمرانی و احداث ورزشگاه‌های شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال صنعت مس کرمان تا اواسط سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری فارس: ورزشگاه اختصاصی صنعت مس 92 افتتاح می‌شود

عبدالرضا برهانی‌نژاد امروز در گفت‌وگویی در کرمان با اشاره به آغاز ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی 30 هزار نفری "شهدای صنعت مس" کرمان از سال 86 اظهار داشت: روند اجرا و پیشرفت این پروژه در زمان مدیریت سابق شرکت ملی صنایع مس ایران به دلیل برخی مسائل و بی‌توجهی‌ها تعطیل و عملیات احداث با توقف مواجه شد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده در دوران مدیریت سعد‌‌محمدی پروژه از مجموعه‌های نظارتی باشگاه صنعت مس کرمان خارج و ادامه عملیات احداث به شرکت ملی صنایع مس ایران محول شد، گفت: در حال حاضر عملیات احداث این پروژه بزرگ فرهنگی ورزشی با جدیت بیشتر انجام شده و تا حدود 49 درصد ساخت این ورزشگاه پیشرفت داشته است.

برهانی‌نژاد گفت: به جز ورزشگاه اصلی این مجموعه بزرگ دارای دو استخر شنای مردان و زنان، سالن‌های پنج هزار نفری در رشته‌های هندبال، والیبال، بسکتبال و زمین‌های تنیس خاکی است.

مدیرعامل سابق باشگاه صنعت مس کرمان تصریح کرد: پارکینگ طبقاتی، یک مسجد بزرگ و دو زمین تمرینی با چمن‌های مصنوعی و طبیعی از دیگر امکانات مجموعه ورزشی شهدای صنعت مس است.

وی در پاسخ به سئوالی زمان بهره‌برداری از این مجموعه بزرگ را بسته به پارامترهای خاصی دانست و عنوان کرد: اختصاص بودجه مناسب و سرعت در پرداخت پول و همچنین چگونگی انجام کار توسط شرکت پیمانکار این مجموعه در آغاز بهره‌برداری از این پروژه دخیل هستند.

برهانی‌نژاد بیان داشت: در حال حاضر یکی از اهداف ما برگزاری مناقصه برای تسریع در روند احداث دیگر بخش‌ها و قسمت‌های این پروژه چون راهسازی و سر درب مجموعه و سایر سازه‌ها است.

مدیر طرح‌های عمرانی و احداث ورزشگاه‌های شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده زمان ساخت و بهره‌برداری از ورزشگاه مجموعه ورزشی شهدای صنعت مس پایان سال 91 بوده است، گفت: اما با توجه به برخی مشکلات و پیش‌بینی‌ها می‌توان زمان پایان ساخت این ورزشگاه را اواسط سال 92 اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تنها عملیات ساخت و احداث این ورزشگاه به اعتباری 22 میلیارد تومانی نیاز دارد، ابراز داشت: تا کنون اعتباری قریب به 5 میلیارد و 300 میلیون تومان برای احداث این ورزشگاه هزینه شده است.

برهانی‌نژاد تصریح کرد: در عملیات ساخت و احداث این ورزشگاه با توجه به الگو برداری‌های به عمل آمده از آخرین متد و روش‌هایی استفاده شده که با استانداردهای مد نظر فیفا مطابقت دارد.

وی افزود: در صورتی که با انجام برخی تغییرات در عملیات احداث این ورزشگاه موافقت شود، امکان مسقف شدن ورزشگاه نیز وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت9:32---25 خرداد 1391
سلام در ارتباط با کامنت شهروند شهربابکی لازم می دانم چند نکته عرض کنم
1- ما از جدا شدن شهرستانها و استان شدنشان استقبال می کنیم
2- وجود شهرستان های زیاد سبب کند شدن پیشرفت کرمان شده است
3-دوست عزیزی که از عصبانیت این جملات را نوشته با نگاهی به شهرستان های محروم استان یزد به نظرم به فکر استان جدیدی باشه بد نیست تا بخواهد مثل مهریز و ابر کوه و .. باشه در ضمن باید به این آقا بگیم که مس کرمان که خوب بود الان پول مس رو می خواهن خرج تراکتو سازی تبریز کنند
در پایان در ارتباط با استادیوم اختصاصی مس لطفا عکس هایی هم در ارتباط با روند پیشرفت کار در سایتتان بزنید تا ما ببینیم روند کار را


بزرگمهر
ساعت20:58---29 ارديبهشت 1391
اگرمس شهربابك و مس سرچشمه نبود ديگه شماچيزي نداشتيد به آن بباليد . هزينه هاي ميلياردي كارخانجات مس شهربابك به حساب شما كرماني ها واريز مي شود بدون اينكه كمي از آن در شهربابك خرج شود . شهربابك شهري است كه مردم آن خود را كرماني نمي دانند و ازاينكه آنها را در نقشه جزو كرمان آورده اند نفرت دارند وازاينكه معادن مس و فيروزه و طلاو نقره وسيليس و سرب وروي و سايرمعادن ديگر آن غارت مي شود و به حساب سياهان كرماني و با اون لهجه و فرهنگ مسخره شون واريزمي شود خشمگين هستند . اگر ما جزو استان يزد يا فارس بوديم معادن مان از خودمان بود و تيم مس شهربابك ازتيم هاي بزرگ كشور بود . شما كرماني ها فقط ادعا داريد اگر ادعا نداريد واينهمه به تيم مس تان ميباليد بگذاريد شهربابك از استانتان جداشود تابا اون هواداران مسخره تيمتان ادعاهايتان ثابت شود . شما همانگونه كه معادن شهربابك راغارت كرديد روستاي پرشكوه ميمند ما هم در زير سايه استان بودن شما مورد بي لطفي قرار گرفته به طوريكه دربرنامه هاي تلويزيون شما در روز جهاني معماري دستكند به نمايش طويله هاي شهرهاي ديگرمي پرداخت . ما به شما حق مي دهيم ما مردمان سرزمين بابك مردماني هستيم متفاوت با فرهنگ شما ، مردمان ما غريبه هايي هستند در استان شما، اكثريت نژادي با شماست و زور شما بيشتر است ما مجبوريم در نقشه جغرافيا با شما باشيم پلاك ماشين هايمان با شرمندگي نمره شما باشد . درساير مناطق كشور مخفيانه بگوييم اهل شهربابك كه قبلا" جزو استان فارس ويزد بوده هستيم . نظر من را توي سايتت قراربده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان