مدیران تیم مس کرمان فصل بعد لیگ برتر را فراموش نکنند
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:21 ::  نويسنده : آرش
 روزهای هراس انگیز برای هواداران تیم صنعت مس کرمان تقریبا به پایان رسید و این تیم می تواند از هم اکنون برای فصل بعدی لیگ برتر فوتبال ایران برنامه ریزی مدون و حساب شده ای داشته باشد.

     


اما اتفاقات هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال ایران نکات بسیار آموزنده ای برای مدیران این باشگاه پرطرفدار داشت که باید و باید از آن درس بگیرند. نکاتی که نتیجه آنها قهر تماشاگران با ورزشگاه شهر کرمان، کسب نتایج ضعیف و سربرآوردن حواشی متعدد در دل این تیم بود. با این وجود در دو سه هفته پایانی تماشاگران دست از دل برداشتند و با فراموش کردن قهر خود با ورزشگاه و تیم، دلسوزانه و پرشور به ورزشگاه آمدند و به عنوان یار دوازدهم در کسب 6 امتیاز ارزشمند برای تیم مشارکت کردند. در غیاب یک ارتباط مستمر و برنامه ریزی شده با هواداران، باشگاه مجبور به استفاده از سیستم های دهه شصتی از جمله وانت و بلندگو و پارچه نوشته برای جذب تماشاگران و به شور درآوردن آنها شد و البته این تجربه به دست آمد که یک سیستم ارتباطات عمومی و با برنامه، چقدر جایش در این فصل در تیم خالی بود.از سوی دیگر باید این تجربه برای مدیران مس به دست آمده باشد که یک برنامه بلند مدت و حساب شده و البته برنامه ای که کار اساسی بر روی آن شده است چقدر می تواند در آمادگی و کسب نتایج مطلوب برای تیم مفید باشد. ادامه همان روند مقطع نگری و نداشتن یک برنامه میان مدت و بلند مدت گره ها را در تیم کور می کند و باعث می شود رویدادهایی پیش آید که کرمانی ها را در لیگ برتر جاری حسابی رنج داد و نگران کرد. بهره گیری از نظرات کارکشته های فوتبال کرمان و کشور در تدوین این برنامه و استفاده از یک کادر فنی که تک تک نیروهای آن بر اساس حساب و کتاب جذب شده اند می تواند روند مطلوبی را در تیم مس کرمان به وجود آورد. همین برنامه کار جذب بازیکن را به قضا و قدر و شانس و سنبه پرزور دلالان نمی کشاند و باعث می شود بر اساس داشته ها و نیاز ها بهترین نیروها جذب شود. حالا که تقریبا کار کمیته بحران باشگاه به پایان رسیده است بهتر است به جای آن از همین روزها کمیته برنامه ریزی و تدوین برنامه فصل بعد تشکیل شود تا با حضور کارشناسان و فعالان با دانش عرصه فوتبال برنامه ای جامع و با حساب و کتاب برای لیگ برتر بعد ارائه دهند تا اتفاقات این فصل که به سختی گذشت تکرار نشود. تجربه نشان داده است که اگر از اشتباهات گذشته در هر عرصه ای درس گرفته شود پلی برای پیروزی های قاطع آینده ساخته خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان