انحلال باشگاه مس؟!
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 14:17 ::  نويسنده : آرش

انحلال باشگاه مس؟!

 طی روزهای گذشته خبرهایی منتشر شد که هواداران مس را به شدت نگران کرده است. خبری که حکایت از آن دارد که در صورت ادغام صندوق بازنشستگی شرکت مس در صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی باشگاه مس عملا منحل خواهد شد.

      

خبر انحلال باشگاه مس امر تازه ای نیست و هر زمان در شرکت مس جنگ قدرت مدیران به بالاترین حد خود می رسد خبرهایی از انحلال باشگاه مس مخابره می شود که بیشتر از آنکه واقعیت داشته باشد نشان دهنده یک گرو کشی بر سر باشگاه مس برای تغییر جریانات به سود طرفین درگیر در مدیریت این شرکت است! درست همانند اتفاقی که در زمان مدیریت اردبیلی و رستمی در این شرکت برای باشگاه مس رخ داده بود. در طول هفته های گذشته نیز باردیگر در شرکت مس اتفاقاتی رخ داد که نشان می داد مدیریت صندوق بازنشستگی شرکت مس که مدیریت باشگاه مس را نیز در دست دارد زیر فشارهای سنگینی قرار گرفته است. برگزاری چند تجمع علیه این صندوق سبب شده است که اتفاقات این صندوق فعلا غیر قابل پیش بینی شود و متعاقب آن فضا برای گمانه زنی در رابطه با باشگاه مس نیز فراهم شود. برخی خبرگزاری ها به نقل از برخی مقامات مهم در صندوق بازنشستگی مس در حالی قویا از انحلال قریب الوقوع باشگاه مس صحبت می کند که در شرکت مس این صحبت قویا رد می شود و یکی از مقامات این شرکت که نخواست نامش فاش شود گفت:" نه بحث انتقال صندوق مس به تامین اجتماعی مطرح است و نه باشگاه مس منحل می شود. سازمان تامین اجتماعی هم به هیچ عنوان قبول نمی کند که صندوق بازنشستگی مس به آن منتقل شود و حتی اگر یک درصد هم این اتفاق رخ دهد امکان ندارد باشگاه مس به همین راحتی که اعلام می شود منحل شود و این اتفاق بیشتر از آنکه واقعیت داشته باشد حاصل اتفاقاتی است که در سطح مدیریتی شرکت مس رخ می دهد و ایجاد فشارهای رسانه ای طرفین برروی یکدیگر است". البته نباید فراموش کرد که در برخی موارد اتفاقات شگفت انگیز خیلی راحت رخ داده است به خصوص اگر این اتفاقات در حوزه ورزش و فوتبال بوده باشد! با این حال بعید به نظر می رسد در شرایط فعلی اتفاق خارق العاده ای در حد انحلال باشگاه مس رخ دهد و باید این خبر را در راستای همان جنگ های قدرت در شرکت مس ارزیابی کرد که در نهایت باید دید در پایان به سود کدام طرف رخ می دهد تا آینده باشگاه مس قابل پیش بینی تر باشد. به نظر می رسد اتفاقات بزرگی در صحنه شرکت مس در حال رخ دادن است که حتی پای باشگاه مس را هم به منظور گرو کشی وسط کشیده است! برای دیدن پایان این اتفاقات شاید زمان زیادی لازم نباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان