گران ترین جمله تلخ تاریخ کرمان
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, :: 23:22 ::  نويسنده : آرش

 

مس سرچشمه سقوط کرد

فاجعه ای که در کرمان رخ داد و متاسفانه دیگر حتی خم را هم به ابروی کسی نمی آورد. هیچکس حوصله صحبت کردن در رابطه با آن را ندارد و کسی هم دوست ندارد پیگیری کند تا ببیند عوامل رخ دادن این فاجعه چه کسانی هستند. چراکه تجربه ثابت کرده است پیدا کردن عوامل آن که حتی خواجه حافظ شیرازی هم بعد از وفاتش آن ها را می شناسد! و معرفی آن ها نه تنها باعث نمی شود که این افراد یک عذر خواهی خشک و خالی از مردم انجام دهند و در ادامه شاهد باشیم حداقل پست هایی که در آینده می گیرند چند صد کیلومتری صندلی آن ها با فوتبال فاصله داشته باشد، که چه بسا پست های کلیدتری به این افراد تعارف می شود و آن ها طلبکارانه سهم بیشتری از مردم می خواهند!

        

صحبت از تیم فوتبالی است که نوشتن در رابطه با آن میزان کاغذی بیش از یک مثنوی هفتاد من می خواهد و متاسفانه در هر قسمتی از آن بخواهیم صحبت کنیم حتی ذره ای نکته مثبت زیر انبوهی از سیاهی عملکرد افراد داخل در آن نمی بینیم. تیم فوتبال مس سرچشمه خیلی راحت به لیگ دسته یک سقوط کرد. این جمله که کمتر از ده کلمه در دل خود جای داده است هزینه ای نزدیک به هشت میلیارد تومان هزینه از جیب مردمان این دیار و کارگران شرکت مس خارج کرد تا همه بفهمند این جمله یعنی سقوط مس سرچشمه به لیگ یک می تواند گران ترین جمله تلخ تاریخ این استان شود که متاسفانه در زمان حیات ما رخ داد تا عمری شرمنده تاریخ شویم! قطعا در برابر مسئولانی که ذره ای احساس مسئولیت در برابر این فاجعه چند میلیاردی نمی کنند زحمت شرمندگی آن هم برابر تاریخ بر گردن مردمان این دیار است! تیمی که از روز اول قرار نباشد توسط متولیانش اداره شود و به زور حکم مقامات بالا نگه داشته شود قطعا سرنوشتی بهتر از این نخواهد داشت و شاید حداقل تجربه حضور این تیم در آینده به درد کرمانی ها بخورد که حداقل دیگر از این طریق نخواهد جور شرمندگی مسئولینشان را بکشند. باید دید هیچ مقام شجاعی پیدا می شود تا در این زمینه سایر مسئولین را شرمنده خود کند و از اتفاقات این فاجعه چند میلیاردی پرده برداری کند یا خیر؟! به هر شکل مس سرچشمه که در ابتدای این سال با صعودش به لیگ برتر خوشحالترین تیم روی زمین بود شاید پرونده خود را برای همیشه در پایان این سال ببندد. شایعه ای که در شهر وجود دارد حکایت از آن می کند که اگر تیم مس رفسنجان به لیگ دو سقوط کند امتیاز تیم سرچشمه در این لیگ به رفسنجان می رود. حتی اگر رفسنجان هم در لیگ یک بماند احتمال فروش تیم سرچشمه وجود دارد. یعنی همان کاری که قرار بود در لیگ برتر انجام شود و حالا در لیگ یک با خیالی راحت تر و البته با یک ضرر هشت میلیاردی انجام می شود! و شما خود بخوانید حدیث مفصل از این اتفاق مجمل! احتمالا با فروش این تیم حکم همان یک بیل خاکی را دارد که بر جنازه این تیم ریخته می شود تا برای همیشه یاد و خاطره این تیم و البته جنایت هایی که در کالبد این تیم انجام گرفت مدفون شود...!



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت13:46---25 اسفند 1390
سلام ارش جون
وای چقدر این سقوط دردناک بود
ولی باید واسه آینده درسی بشه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان