تیم فوتبال مس سرچشمه در این صورت در لیگ می ماند
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : آرش

 

تیم فوتبال مس سرچشمه در آخرین بازی خود قبل از تعطیلی بازی های لیگ برتر با تساوی که در تبریز برابر شهرداری کسب کرد بیشتر از آنکه کمکی به خود برای بقا در لیگ برتر کرده باشد سایر تیم های پائین جدول را با این نتیجه خوشحال کرد که می توانند به سقوط دیگر تیم قعر جدولی یعنی شهرداری تبریز امیدوار باشند! با این حال کسب این یک امتیاز سبب شد که سرچشمه نه امیدهایش را برای بقا زیاد کند و نه تمام آرزوهایش را برای ماندن در لیگ برتر بر باد دهد.

   

شاگردان اصغر شرفی که پس از تعطیلات بازی های لیگ برتر به کیش رفتند تا با اردو زدن در این جزیره مرجانی آخرین نفس را برای بقا در لیگ برتر بگیرند، هشت بازی پیش رو دارند و با توجه به اختلاف هشت امتیازی مس سرچشمه با تیم های بالای سر خود، تنها یک معجزه صرف می تواند سرچشمه را در لیگ برتر نگه دارد. اما بررسی بازی های پیش رو تیم سرچشمه نشان می دهد که این معجزه در چه صورت رخ خواهد داد. تیم سرچشمه از 24 امتیاز باقی مانده حداقل باید نزدیک به 18 امتیاز را کسب کند تا با توجه به لغزش احتمالی سایر تیم ها بتواند خود را در رده پانزده هم به بالا نگه دارد. چهار بازی خانگی مس سرچشمه برابر تیم های نفت تهران، استقلال، سپاسی و تراکتورسازی است. سرچشمه ای ها باید برابر تیم های نفت تهران و سپاسی حتما برنده باشند و از بازی های سنگین استقلال و تراکتورسازی نیز حداقل یک امتیاز را کسب کنند تا هشت امتیاز به اندوخته های خود اضافه کنند. ضمن اینکه تیم سرچشمه در دربی کرمان هم به مصاف مس می رود که علی القاعده باید یک بازی خانگی برای این تیم محسوب شود و با کسب هر سه امتیاز این بازی نیز می تواند یازده امتیاز ممکن از بازی هایی که در ورزشگاه باهنر انجام می دهد کسب کند. در بیرون از خانه تیم سرچشمه به مصاف نفت آبادان، داماش گیلان و سپاهان اصفهان می رود. اگر شرفی بتواند معجزه را کامل کند و از بازی های نفت آبادان و داماش امتیاز کامل بگیرد و در خوشبینانه ترین حالت از سپاهان نیز یک تساوی کسب کند در آن صورت سرچشمه ای ها قطعا جشن بقای خود را می توانند در اصفهان برپا کنند. ضمن اینکه این تیم سه بازی فینال گونه پیش رو دارد که اگر بتواند از همه آن ها نیز امتیاز کامل بگیرد بازهم می تواند به اتفاقات بازی ها دلخوش باشد. سرچشمه با سه تیم پائین جدولی سپاسی، داماش و مس کرمان مصاف می دهد که کسب نه امتیاز از این سه بازی یعنی محروم کردن این سه تیم از امتیاز و نزدیک تر شدن سرچشمه به آن ها. باید دید سرچشمه ای که در طول دور برگشت تنها یک پیروزی را برابر راه آهن تجربه کرده است می تواند دست به این شق القمر بزند و در کمال ناباوری جایگاه خود را در جدول تثبیت کند؟! هرچند این تیم روی کاغذ هم شانس بسیار کمی برای بقا دارد اما تحقق تمام این اما و اگرها می تواند سرچشمه ای ها را تبدیل به شگفتی ساز صرف بازی ها در هفته های پایانی کند. نکته ای که نباید از آن غافل ماند جهش امتیازی تیم سرچشمه نسبت به دور رفت بازی ها بود به گونه ای که این تیم در جدول دور برگشت بالاتر از تیم های داماش و شاهین بوشهر قرار می گیرد اما نتایج این تیم در دور رفت سبب شد که سرچشمه همچنان قعر نشین بلامنازع بازی ها باشد.



نظرات شما عزیزان:

321
ساعت10:45---15 اسفند 1390

سلام
به بازديد كنندگانتان بفرماييد به شما راي دهند
راي گيري در مورد محبوبترين تيم ليگ برتر ايران

www.321.somee.com
تا الان 15/12/90 8:28 استقلال اول پرسپوليس دوم و تراكتور سوم البته
با اختلاف يكي دو راي


حسین
ساعت18:48---14 اسفند 1390
سلام وب قشنگیi یه سر به ما بزنیدHosseinHosseini001.loxblog.com
تا با هم تبادل لینک کنیم
یادت نره بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان