سردار کرمی :دیر راه می افتید ولی موفق می شوید
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 2:50 ::  نويسنده : آرش

 

تمرینات تیم فوتبال مس کرمان روز گذشته میهمان ویژه ای داشت .

13.jpg

جناب آقای غلامرضا کرمی نماینده محترم کرمان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته با حضور در تمرینات تیم فوتبال مس دقایقی را با کادر فنی و بازیکنان این تیم به گفتگو پرداختند.

در این دیدار سرزده  که در محل تمرینات تیم مس در زمین دانشکده  شهید چمران انجام شد آقای کرمی جویای احوال یکایک بازیکنان تیم مس شد .

در این دیدار فتح الله نژادزمانی مدیر عامل باشگاه صنعت مس ضمن خوشامدگویی ، سردار کرمی را از طرفداران پروپاقرص بازیهای مس عنوان نمودند و از نقش موثر ایشان در پیگیری منویات باشگاه در سطح کلان کشور تشکر ویژه ای کردند .

ایشان همچنین نقش موثر سردار کرمی را در جبهه ها و شهرها موازی و مایه دلگرمی مسئولان و کارکنان استان دانستند .

سردار کرمی نیز درسخنان کوتاهی تیم مس کرمان را  تیم مورد توجه و علاقه تمامی مردم استان ذکر نموده و شروع ناموفق این تیم را به عادت هرساله از ویژگی های قابل رفع تیم برشمردند .

ایشان همچنین به حمایت همه جانبه مردم و مسئولین استان از تیم مس اشاره کردند و گفتند تیم مس کرمان سالهاست ویترینی از اخلاق و فرهنگ کرمانی را در سطح کلان کشور به خوبی عرضه نموده است و امیدواریم با توجهات ویژه مدیر عامل بر امور فرهنگی و ارزشی که در یک سال اخیر داشتند روز به روز نقش موثری در ارتقا فرهنگ و شادابی جامعه جوانمان داشته باشند .

همچنین ایشان خاطره ای از آزاده سرافراز شهسواری که در سنین نوجوانی با مشت گره کرده خود به ازادی تعبیر ویژه ای بخشیدند را برای بازیکنان مس بازگو کردند .

سردار کرمی تاکید کردند : چشم جوانان استان به شماست ، شما تیم صاحب اخلاقی هستید که دیر راه می افتید ولی موفق می شوید .

 

 گزارش تصویری این دیدار را می توانید در قسمت گزارش تصویری سایت مشاهده فرمایید .

 

29.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

محمد جواد
ساعت14:49---11 شهريور 1390
من شمارو لینک کردم فقط1تا2روزفرصت دارید منوبانام عاشقان فرناندوتورس لینک کنیدکدبنر یا لوگوتون بدید بذارم دروبلاگم اینم کد بنرمن


سایت هواداران تورس و لمپارد


محمد حسین
ساعت3:10---10 شهريور 1390
در سایت تبلیغات دو صفر یک شما میتونید درخواست بنر واسه وبلاگتون بدید.بعد از 10 الی 25 دقیقه بنر شما در وبلاگ من قرار خواهد گرفت.(برای افزایش بازدید وبلاگ)ابتدا شما وبلاگ من را با عنوان "افزایش آمار بازدید وبلاگ" به آدرس http://www.tablighat001.loxblog.com لینک دهید و بعد به وبلاگ من اومده و درخواست بدید.باتشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان