زیباترین ترانه مس بلاژویچ
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : آرش

 

آواز قو!

حتی پیروزی بزرگ مس برابر تراکتورسازی هم زیر سایه خبر برکناری بلاژویچ از نیمکت این تیم و جانشینی ابراهیم قاسمپور به جای او قرار می گیرد.

      

می گویند قو در آخرین روز حیاتش زیباترین آوازش را می خواند و بلازویچ که به همراه مس به کسب نتایج خوب یکی در میانی عادت کرده اند قصد داشتند یکی از زیباترین و حساس ترین سه امتیازهای خود را در روز خداحافظی پیرمرد با نیمکت مس بگیرند. سه امتیازی که قطعا ارزشی فراتر از صعود مس در جدول رده بندی لیگ برتر داشت و حالا همه را بیشتر به این فکر وا می دارد که فلسفه برکناری بلازویچ در این شرایط دقیقا بر چه پایه ای استوار بوده است. از روز اول هم او ماموریت داشت این مس را در لیگ برتر حفظ کند و هرچند به صورت نه چندان قاطع اما در این راه گام های بزرگی برداشت. قطعا شکل خداحافظی چیرو با نیمکت مس کار قاسمپور و مدیران تصمیم گیر در این رابطه را سخت تر از هر زمانی خواهد کرد چراکه با کوچکترین لغزشی باید جوابگوی اتفاقی باشند که خیلی ها موافق آن نبودند. در نظر سنجی همین وبلاگ بیش از 70 درصد حتی بعد از باخت به سپاهان مخالف برکناری مربی مس بودند. به هر شکل نوع برکناری بلازویچ و اتفاقات پس از آن و پیروزی خاطره انگیز مس برابر تراکتورسازی همه سبب می شود که مسیر جدیدی در اتفاقات آینده مس رقم بخورد. فوتبال دوستان ایرانی هم در این موارد بسیار حساس هستند و اگر مدیران مس نحوه انتخاب استیلی توسط کاشانی را به یاد بیاورند متوجه می شوند در چنین زمان هایی مردم تا چه حد سختگیرانه با آن ها برخورد خواهند کرد! با این همه باید از آواز قوی مس به شمایل بلاژویچی با تمام وجود لذت ببریم و از اینکه در کنار پرسپولیس، استقلال، سپاهان، صبا یکی دیگر از تیم های بالای جدول مغلوب مس شدند به احترام مس چیرو از جا بلند شویم...!  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان