تحقیر تمام قد در فولاد شهر
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : آرش

 

سنگین ترین شکست خارج از خانه تاریخ مس!

شاهکارهای مس در این فصل کامل می شود و این تیم در ادامه روند سربلندی هوادارنش سنگین ترین شکست تاریخ خارج از خانه لیگ برتری خود را هم در اصفهان تجربه کرد تا فصل بد کرمانی ها را در لیگ برتر تکمیل تر هم بکند!

     

جدا از باخت سنگین ۶ بر ۲ که مس در خانه برابر استیل آذین تجربه کرده بود این تیم تا پیش از بازی برابر سپاهان در این هفته چند باخت سنگین 4بر1 خارج از خانه را در کارنامه خود ثبت کرده بود اما هیچگاه در مسابقات لیگ برتر سابقه نداشت که با اختلاف چهار گل مغلوب تیمی شده باشد اما در بازی این هفته مس برابر سپاهان این اتفاق هم رخ داد تا کرمانی ها دعا کنند هرچه سریعتر این فصل با بهترین اتفاق ممکن که همان بقای این تیم در لیگ برتر است تمام شود تا دیگر خدای نکرده شاهکارهایی از این دست از تیم محبوبشان نبینند! روند زشت و زیبای یک هفته درمیانی مس به شدت برای این تیم خطرآفرین است و هرچند در این هفته با تساوی تیم های شاهین و شهرداری مس به جمع فانوس به دستان مجددا وارد نمی شود اما فشردگی بیش از اندازه تیم های پائین جدول سبب با کوچکترین لغزشی آن هم در نه هفته به پایان بازی ها تیم مس به چنان مشکلاتی دچار شود که کار این تیم را کاملا به وضعیت اما و اگر بکشاند. کافی است مس در هفته آینده که قاعدتا باید هفته خوب این تیم باشد مجددا بلغزد تا بازهم رسما فانوس را در دستان خود ببیند. سپاهانی ها که کاملا مهیا بودند ثابت کنند نتیجه دور رفت برابر مس تصادفی بوده است با مسی به شدت بی آزار روبرو شدند که اگر اراده می کردند می توانستند حتی بیشتر از انگشتان یک دست به آن گل بزنند. البته هواداران این تیم به شدت امیدوارند تحقیر رفته به آن ها در ورزشگاه فولاد شهر به سرعت در هفته بعد برابر دیگر تیم بالای جدولی یعنی تراکتورسازی جبران شود تا حداقل با تعطیلی چند هفته ای بازی ها شاید گشایشی در کار این تیم ایجاد شود و مس بتواند واقعا خود را از انتهای جدول بکند تا در هفته های پایانی هوادارانش را به مرز سکته نرساند.



نظرات شما عزیزان:

اویس
ساعت9:51---5 اسفند 1390
سلام وبلاگ خوبی داری این فصل مس شانس نداشت فصل بعد قهرمان میشه....خوشحال میشم به من یه سر بزنی و نظرتو بگی و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم......

hoseinsat
ساعت15:08---22 بهمن 1390
سلام وبلاگت عالیه اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن در ضمن وبلگتو لینک کردم اگه دوست داشتی ما را لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان