مشکلات ادینهو برای برگشت به مس کمتر شد
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 1:2 ::  نويسنده : آرش

 

 ادینهو: از شارجه اخراج نشدم اما توافق کنند به مس می آیم

در حالی که برخی از منابع صبح امروز خبرهایی مبنی بر اخراج ادینهو از تیم شارجه امارات منتشر کردند این بازیکن خبر اخراجش را رد کرده و شخص دیگری را بازیکن اخراجی تیم شارجه می داند.

      

البته با قطعی شدن سقوط تیم الشارجه ظاهرا این باشگاه برای فروش بازیکنانش دست خود را کاملا باز گذاشته است. در آخرین تماسی که با ادینهو برقرار شد گفت درصورت موافقت باشگاه او می تواند از این تیم جدا شود و به تیم جدیدی برود. ستاره فصل قبل تیم مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت خودش می گوید: ظاهرا باشگاه برای فروش بازیکنانش آزادی عمل زیادی به خرج می دهد و جدا شدن چند بازیکن از تیم نشان می دهد اگر باشگاه مس با باشگاه اماراتی به توافقی دست پیدا کنند می توانم از این تیم جدا شوم و به مس بیایم. خبر اخراج من از الشارجه صحیح نیست بلکه بازیکن دیگری از تیم ما امروز اخراج شده بود.

ظاهرا ادینهو که اصلا فصل موفقی را در لیگ امارات نداشته است کاملا علاقه مند است به فوتبال ایران برگردد. مقامات باشگاه مس چند هفته پیش در رابطه با جذب او برای فصل آینده مذاکره کرده بودند و تقریبا به توافق هم رسیده بودند اما حالا بعد از این ماجرا ظاهرا تلاش مقامات مس برای جذب این بازیکن به کرمان چند برابر شده است. البته در کنار باشگاه مس فعالیت رویانیان و فتح الله زاده برای جذب ستاره برزیلی فصل قبل مس به یکی از تیم های سرخابی پایتخت دو چندان خواهد شد اما مزیتی که تیم کرمانی نسبت به دو تیم تهرانی دارد وجود یک جای خالی در لیست مس است که در دو تیم پرسپولیس و استقلال وجود ندارد! ظاهرا مسی ها از طریق کمیسیون پزشکی نام بیژن کوشکی را از لیست خود خارج کرده اند و از این طریق می توانند جای او را با ادینهو پر کنند. البته هیچ بعید نیست دو تیم پرسپولیس و استقلال هم برای جذب این بازیکن سرشناس از طریق نفوذهای خود به هر طریق برای این بازیکن جای خالی باز کنند از همین رو مقامات مس اگر درصدد هستند یکبار دیگر این بازیکن را از دست ندهند باید هرچه سریعتر تلاش های خود را دو چندان کنند. گفته می شود به زودی ادینهو به ایران سفر خواهد کرد تا راحت تر زمینه بازگشت خود را به لیگ ایران فراهم کند. شاید بازگشت ادینهو برابر با رهایی مس از پائین جدول باشد!

چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات آسیایی

رضایت نامه پولادی هنوز صادر نشده است!

در حالی که گفته می شود رضایت نامه پولادی برای پیوستن به جمع سرخپوشان تهرانی صادر شده است اما این اتفاق هنوز در کرمان رخ نداده است! گفته می شود بعد از مصاحبه ای که مجددا پولادی علیه بلاژویچ انجام داد و او را تهدید به شکایت کیفری کرده است مقامات باشگاه مس باردیگر در صدور رضایت او وقفه ایجاد کردند و گفتند تا زمانی که پولادی حضورا از بلاژویچ عذر خواهی نکند این رضایت نامه را صادر نخواهند کرد! این در حالی است که تا بسته شدن لیست تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمان آسیا چند ساعتی بیشتر نمانده است و پرسپولیسی ها که دوست ندارند به بلای حذف استقلال دچار شوند فقط تا پایان عصر امروز برای پولادی صبر خواهند کرد! باید دید سرانجام پولادی دست از لجبازی برای مصاحبه علیه بلاژویچ برمی دارد و با عذر خواهی راه خود را برای رسیدن به پرسپولیس باز می کند یا خیر؟!



نظرات شما عزیزان:

mohamadreza
ساعت22:28---12 بهمن 1390
edinho mal ma perspolisiaie.poladi ham bayad biad.cheghad modir khari darin mesiha


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان