پیفام و پسغام مسی ها در زمین برای یکدیگر
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : آرش

 

بلاژویچ و قدم زدن روی لبه تیغ!

کرمانی ها تا آماده می شوند که یک هفته با نتیجه تیم مس احساس آرامش کنند، مجددا این تیم نتیجه ای در هفته بعد کسب می کند که آن ها را از بابت استرس زیاد به کاهش وزن دعوت می کند!

   

کسب تنها یک امتیاز از دوبازی اخیر مجددا آسمان این تیم را برخلاف آسمان شهر کرمان کاملا ابری کرده است و از این تیم خبرهای جالبی به گوش نمی رسد. بلازویچ در آخرین صحبتی که با بازیکنانش داشت به آن ها می گوید که اگر آن ها در یکی دو بازی آینده نتایج مقبول نگیرند او مجبور است با کرمان خداحافظی کند. هرچند همه مقامات مس بحث اولتیماتوم به بلاژویچ را رد می کنند اما حرف های چیرو در تمرینات نشان می دهد که صحبت های مطرح در باشگاه مس چندان تطبیقی با این تکذیب ها ندارد. از طرف دیگر به نظر می رسد اتفاقات دیگری هم در تیم رخ داده است که سبب شده طرفین ادامه همکاری خود را بیشتر در خطر ببینند! ظاهرا چیرو از حجم زیاد دخالت هایی که در کادر فنی تیم می شود اصلا رضایتی ندارد و او حتی به خاطر همین دخالت ها مجبور می شود خلاف آن چه که دوست دارد عمل کند! نمونه آن تعویض محسن خلیلی در بازی های اخیر بود. چیرو که خودش برنامه نود دقیقه ای برای بازی دادن به خلیلی داشت زمانی که یکی از مقامات تیم تاکید زیادی برای بازی دادن به خلیلی داشت و پیغام های زیادی برای بازی دادن به او برای بلاژویچ فرستاد سبب شد که چیرو با کوچکترین اشتباهات خلیلی، دست به تعویض او بزند. تعویضی که بیشتر جنبه فرستادن پسغام از سوی چیرو را داشت و کاملا برخلاف نظر مربی تیم مس بود! این نکته از روی حرف هایی که بلازویچ به خلیلی در پایان بازی با فجر زده بود به راحتی قابل درک بود. بلاژویچ که برای تعویض بازیکنانش در زمان بازی هم از مدت ها پیش با مشکل روبرو می شود! ظاهرا همچنان با این دردسر روبروست و در بازی با فجر سپاسی هم مجددا در زمان تعویض حسن زاده به مشکل برخورد! همه این ها سبب می شود که چیرو در مس روزهای ناآرام خود را سپری کند. او که مجددا قدم زدن روی لبه تیغ را تجربه می کند در صورتی که نتواند در برابر تیم بحران زده داماش در کرمان نتیجه لازم را بگیرد، خود و تیم مس را با یک دردسر بزرگ روبرو خواهد کرد.  البته تجربه ثابت کرده است هر زمان وضعیت همکاری چیرو و مس به بغرنج ترین حد خود رسیده است، این تیم با یک نتیجه خوب از این وضعیت فاصله گرفته است. اتفاقی که باید دید در بازی با داماش هم رخ می دهد یا خیر؟! چیرو که در نیم فصل قبل اولین بازی خود را با مس برابر داماش شروع کرد اصلا دوست ندارد همین بازی مجددا نقطه پایان او شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان