با معرفی اعضای جدید هیات مدیره ؛ حاج اسماعیل زاده مدیرعامل باشگاه صنعت مس شد
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

 

 اعضای جدید هیات مدیره باشگاه صنعت مس معرفی شدند .

arm-asli5.jpg

 بر این اساس  آقایان دكتر عبدالرضا داوري به عنوان رييس هيات مديره، ، دكتر محمد اسفنديار به عنوان نايب رييس هيات مديره ،  حسن واحدي و سيد نصراله گنجعليخاني به عنوان اعضاي هيات مديره و  حميد حاج اسماعيل زاده به عنوان مديرعامل باشگاه مس كرمان معرفی شدند .



نظرات شما عزیزان:

شکیبا
ساعت12:19---28 آبان 1390
معلومه عشق فوتبالی ها....
لی واقعا روش وقت گذاشتی خیلی جالب بود
مرسی


مصطفی
ساعت1:50---9 شهريور 1390
سلام آقا آرش
ممنون از اینکه بنر ما رو در وبلاگتون قرار دادین
برای اینکه کد بنرتونو برامون بفرستین باید ابتدا کد بنرتونو کپی و در نرم افزار notepad پیس(paste) کنین. بعدش فایل رو ذخیره کنین و توی یک سایت آپلود فایل ، آپلودش کنین. بعد از آپلود سروری که فایل رو روش آپلود کردین چن تا آدرس بهتون میده که شما فقط آدرس لینک مستقیم فایلتونو در قسمت نظرات بهمون میدین.
امیدوارم متوجه شده باشین
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان