مس رکورد استقلال در تهران را شکست
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 22:27 ::  نويسنده : آرش

 

شب حماسه در آزادی

در حالی که کسانی که در کرمان به پیروزی مس برابر استقلال رای می دادند محکوم به خوشبینی محض می شدند، در یک شگفتی مطلق این تیم کرمانی بود که هر سه امتیاز بازی برابر استقلال در آزادی را نصیب خود کرد تا سرها در کرمان بلند شود!

   

بلاژویچ خودش در دسته این آدم های بسیار خوشبین بود. او قبل از سفر تیمش به تهران گفت: از قول من ننویسید ولی عجیب به دلم افتاده است که استقلال را در آزادی می بریم. این ورزشگاه تاتر رویاهای من بوده است به انجا می روم تا رویاهایم را کامل کنم... بلاژویچ که نمی خواست این حرفش تا بعد از بازی منتشر شود حقیقتا رویایی ترین بازی مس را در این فصل در نیمه دوم برابر استقلال به نمایش گذاشت. هرچند بازی منطقی و همراه با احتیاط مس در نیمه اول هم کاملا حرفه ای و حساب شده بود. اما در نیمه دوم آن هایی که از ابتدای این فصل بازی های مس را دنبال می کردند باور نمی کردند این تیم همان مس باشد. پاس های تک ضرب، جابه جایی های سریع و خلق موقعیت های گل برروی دروازه رحمتی این جسارت را در نیمه دوم به کرمانی ها داد که از پیروزی حرف بزنند. با آمدن محسن خلیلی به زمین قصه دراماتیک بازی برای کرمانی ها کامل تر هم شد و شوت دیدنی محسن رفت و برگشت پس از خوردن به تیر دروازه استقلال با شوت دیدنی حسن زاده همراه شد تا حالا گل این بازیکن بمی یک عمر خاطره برای کرمانی ها شود. رحمتی تسلیم شد تا خانه های کرمان با فریاد گل منفجر شود. بازی منطقی مس تا آخر ادامه داشت تا شب حماسه در آزادی کامل شود. شهریور 87 بود که مس در آزادی دست به حماسه سازی زد و پرسپولیس را در تهران شکست داد. اتفاقی که تا امشب برای استقلال رخ نداده بود اما سرانجام چیروی دوست داشتنی با تیم عجیب خود این اتفاق را رقم زد تا حالا رکورد استقلال هم شکسته باشد. مس برد و با این پیروزی خاطره ساز نه تنها از از جمع فانوس به دستان فرار کرد که با این پیروزی که ارزش آن بیش از سه امتیاز جدول بود حالا از نظر روحی وضعیتی پیدا می کند که می تواند به صعودش در جدول ادامه دهد. آن ها هفته آینده بازی خانگی برابر نفت آبادان دارند که از حالا با کسب آن سه امتیاز می توانند حتی چشم به رده نهم جدول داشته باشند! فرار از این طلایی تر برای مس نبود. از همه آن هایی که حماسه 25 دی در آزادی را رقم زدند و استقلال را در بهترین شرایط در تهران شکست دادند تا حالا با آرامش نفس بکشیم ممنونیم. حالا با اطمینان بیشتری می توانیم بگوئیم دوران جدیدی برای این تیم در پیش است...



نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت22:54---27 دی 1390
با سلام از حضورتان متشکرم لینک شدید اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان