به پیشواز حساس ترین بازی فصل مس...
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

 

چیرو نمی خواهد حاجی فیروز کریسمس او را خراب کند!

مسی ها حساس ترین بازی سال نود خود را جمعه این هفته برابر شاهین بوشهر در نیمه نهایی جام حذفی تجربه می کنند. آن ها که برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود به این مرحله از مسابقات رسیده اند، تب فوتبال را در کرمان حسابی داغ کرده اند تا به نوعی کرمانی ها که در این فصل با مس قهر طولانی مدتی را انجام داده اند در روزهای اخیر به شدت منتظر روز جمعه و بازی حساس برابر شاهین بوشهر باشند. آن ها اصلا دوست ندارند تیمشان یکبار دیگر آن ها را در این فصل ناامید کند. با این حال به نظر می رسد رسیدن مسی ها به فینال بازی های حذفی می تواند جو این تیم را کاملا تغییر دهد. با این همه اتفاقات جالبی در اردوی این تیم پیش از بازی روز جمعه رخ داده است که وضعیت سیاه و سفیدی را برای آن ها رقم زده است.

    

بلاژویچ، پولادی را رسما اخراج کرد!

بحث انتقال پولادی که همچنان در کرمان حادثه می آفریند با اتفاقات تمرین روز سه شنبه مسی ها وارد فاز جدیدی شد. در این تمرین پولادی جدایی طلب بعد از درگیری با سالاری با شوت کردن توپ راه رختکن را در پیش گرفت که بلاژویچ با صدا زدن او و کشیدن سوت از پولادی خواست که نزد او برود. اما پولادی بدون هیچ توجهی به رختکن رفت تا مربی مس در اوج عصبانیت اعلام کند: کار پولادی و مس تمام شد! من او را در تیم نگه می دارم و به روی سکوها منتقل می کنم تا ادب شود! این جمله بلاژویچ موج تشویق هواداران مس را به دنبال داشت! گفته می شود شاید پولادی در اردوی تیم به بوشهر جایی نداشته باشد.

مسی ها با پرواز چارتر به بوشهر می روند

باشگاه مس که در سفر قبل تیم فوتبال خود به بوشهر برای بازی لیگ برابر شاهین با مشکلات بزرگی روبرو شد تا جایی که صدای بلاژویچ هم به شدت در آمد، ظاهرا برای این سفر همت بیشتری به خرج داده است و موفق شد سرانجام برای سفر به بوشهر یک پرواز اختصاصی برای تیم خود تدارک ببیند. تیم مس عصر روز چهارشنبه به بوشهر پرواز خواهد کرد. هیچ پروازی بین کرمان و بوشهر وجود ندارد و همین کار مسی ها را دشوار کرده بود.

مسی ها در حسرت شنیدن وعده پاداش ماندند

بازیکنان تیم مس در طول تمرینات هفته گذشته به شدت منتظر بودند تا مقامات شرکت مس و اعضای ارشد مدیریت تیم برسر تمرینات آن ها حاضر شوند و با دادن وعده یک پاداش تپل! آن ها را از نظر روحی برای بازی با شاهین کاملا آماده کنند اما این اتفاق رخ نداد. البته بازیکنان مس در صورت صعود به فینال قطعا طبق جدول پاداش های باشگاه شارژ خواهند شد.

جشن کریسمس برای چیرو بعد از بازی با شاهین

بلاژویچ که با بدشانسی محض مجبور شد تعطیلات ژانویه را در ایران بماند و تیم مس را برای بازی با شاهین تمرین دهد نتوانست کریسمس را در کنار خانواده خود سپری کند. با این حال به او گفته شده که اگر بتواند در بازی حذفی برابر شاهین صعود مسی ها را رقم بزند جشن مفصلی برای او تدارک می بینند و هدایای ویژه ای را هم برای او کنار خواهند گذاشت. بلاژویچ اصلا دوست ندارد عمو فیروز کریسمس او را خراب کند!

مسی ها تعطیلی نیم فصل ندارند

در حالی که همه تیم ها حداقل یک هفته در زمان نیم فصل تیم خود را تعطیل کرده بودند تیم مس به دلیل بازی جام حذفی خود نتوانست این کار را انجام دهد. ظاهرا بازیکنان مس بعد از بازی با شاهین هم تعطیلات نخواهند داشت و بلافاصله باید تمرینات خود را برای بازی با شهرداری تبریز در لیگ برتر آماده کنند. این مسئله باعث غرلند بازیکنان مس هم شده است که از فشار تمرینات احساس خستگی می کنند.

حسین خانی و سیفی به بازی با شاهین نمی رسند

ظاهرا تمامی بازیکنان مس که با مصدومیت جزئی روبرو بودند برای بازی با شاهین آماده خواهند بود و مصدومان این تیم به همان بازیکنان مصدوم قدیمی خلاصه شده است. فرزاد حسین خانی و مصطفی سیفی دو مصدوم قدیمی تیم مس که تقریبا نیمی از بازی های نیم فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادند به بازی با شاهین هم نخواهند رسید. گفته می شود این دو به احتمال زیاد از آغاز نیم فصل دوم مشکلی برای بازی نخواهند داشت.

امید کرمانی ها به طلسم فیروز کریمی

هرچند فیروز کریمی در بازی آخر خود برابر مس در قامت مربیگری تیم شاهین بوشهر موفق شد این تیم را یک بر صفر شکست دهد اما کرمانی ها از رویارویی با فیروز کریمی خاطرات بسیار خوبی دارند! کریمی چه زمانی که مربی استقلال اهواز بود، و چه زمانی هدایت تیم های استقلال تهران و صبا را برعهده داشت همواره در بازی های حیثیتی نتیجه را به کرمانی ها واگذار کرده است. کرمانی ها معتقدند باخت قبل مس به شاهین مقدمه ای بود که آن ها شکست بسیار تلخی با کریمی در جام حذفی برابر مس تجربه کنند!


 

فردا مس کرمان و شاهین بوشهر

با امید پیروزی لاله های نارنجی

به انتظار جشنی بزرگ برای تمام هواداران مس بزرگ کرمان



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت21:16---8 دی 1390
سلام ارش جون..
من نمی دانم این همه شاهین طرفدار از کجا اورده
بازم چه خوب که تو هستی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان