سناریویی که هیچ سر و تهی فعلا ندارد
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

 

اف سی هالییود حالا در کرمان!

موج دوم سونامی در باشگاه مس همچنان ادامه دارد و همانطور که پیش بینی می شد محمد کهندل هم از سرپرستی تیم مس کنار گذاشته شد و رضا هاشمی به جای او قرار گرفت.

     

ظاهرا هواداران تیم مس در این میان نامحرم ترین افراد برای دانستن علت این همه تغییر در باشگاه مس هستند و تقریبا کسی در برابر اتفاقات اخیر باشگاه پاسخگو نیست تا سیل حاشیه و شایعه در کرمان همچنان ذهن کرمانی ها را ویران کند! آن هم در حالی که مرتبا باشگاه مس از همه مخاطبانش می خواهد که باور کنند اوضاع باشگاه گل و بلبل است و هیچ مورد خاصی در این باشگاه نیست و همگی باید توجه خود را به موفقیت های آینده معطوف کنند...! اما وجود این همه تغییر در باشگاه مس نشان می دهد که اوضاع به همان آرامی که مسئولین باشگاه بر آن تاکید دارند نیست. جالب اینکه این اوضاع آنقدر آرامش بخش هست که تقریبا هیچکس حاضر نباشد در برابر این اتفاقات توضیحی به هواداران و مردم کرمان بدهد! اگر بپذیریم که پاکسازی فعلی حق هیات مدیره جدید باشگاه است این انتظار هم وجود دارد که برای هر تغییر توضیح لازمی هم وجود داشته باشد و تنها به دلایل شخصی و سلیقه ای این تصمیمات اتخاد نشود! اخراج ها و قهر و آشتی هایی که این روزها در باشگاه مس انجام می گیرد بدون آنکه کوچکترین توضیحی در برابر آن اعلام شود کاملا باشگاه مس را به یک اف سی هالیوود کامل تبدیل کرده است که اصلا مشخص نیست در سکانس جدیدش چه اتفاقی رخ می دهد! به نظر می رسد تصمیم گیری ها و عزل و نصب ها از منطق خاصی تبعیت نمی کند و همینک باشگاه در این شرایط بحرانی خودش، نزدیک به دو هفته بدون روابط عمومی اداره می شود نشان می دهد که تصمیم گیری ها تا چه اندازه فاقد منطق و برنامه ریزی بوده است. مردم کرمان و هواداران مس اصلا از شرایط ایجاد شده برای باشگاه مس رضایت ندارد و این در حالی است که سکوت دامنه دارد اعضای تصمیم گیرنده و در راس آن مدیر عامل باشگاه روز به روز بر میزان ابهامات می افزاید. قطعا این تصمیم ها در نتایج تیم فوتبال تاثیر گزار است و سردرگمی کادر فنی و بازیکنان از اتفاقاتی که در باشگاه می گذرد منجر به عدم تمرکز آن ها در زمین خواهد شد. باشگاه مس حالا کاملا شمایل اف سی هالییود را به خود گرفته است و هرچه مقامات باشگاه بر آرامش آن تاکید کنند اما مردم از تلقین این امر به خودشان خسته شده اند و انتظار دارند حداقل در رابطه با سیل عظیم تغییرات در تیم محبوبشان شفاف سازی کاملی صورت بگیرد. باور کنید همه این اتفاقات برای رضایت خاطر مردم و هواداران باید باشد و زمانی که آن ها همانند امروز نه از نتایج تیم و نه از اتفاقات صورت گرفته در باشگاه ناراضی و بی اطلاع باشند، نمره عملکردی مسئولین زیر صفر است...! هواداران مس در حال حاضر به دنبال یک کات جانانه به اتفاقات هالیوودی باشگاه هستند...! لطفا آن را اعلام کنید!



نظرات شما عزیزان:

bihamta
ساعت16:33---7 مهر 1390
سلام............ عالیه..... موفق باشی
در ضمن لینکت کردم تو هم منو با اسم علی بی همتا بلینک


مهران
ساعت15:17---7 مهر 1390
سلام
مطلبت عالی بود
همه مطلبات خوبن
من با تبادل لینک موافقم
منو با اسم آبی دل بلینک و بعد بیا بهم بگو با چه اسمی بلینکمت
منتظرماااااااااااااااااااااا اااااااا


afsane
ساعت11:03---7 مهر 1390
salam man footballi nisam ama khoshhal webet jalebe
hkoshhal misham be manam sar bezanid montaqzere hozure garme shoma hastam darzemn man amade tabadole linkam hastam bad nagi nagofti


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان