بلازویچ : بازیکنانی می خواهیم که پرواز کنند و با خودشان تیم را به پرواز دربیاورند
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

تمرینات تیم فوتبال مس کرمان با حضور میروسلاو بلازویچ برگزار شد .

1.jpg
02.jpg

اعضای تیم فوتبال مس کرمان تمرین بانشاطی را در محل دانشکده شهید چمران کرمان برگزار کردند و سرمربی جدید تیم  نظارت ویژه ای بر تمرینات داشت .

میروسلاوبلازویچ گفت : از امروز سرمربی تیم مس هستم و مطمئنم این تیم موفق می شود ، چیرو یعنی قهرمانی، چیرو هر جا باشد قهرمانی می خواهد، الان چیرو اینجاست پس موفقیت اینجاست.

وی ادامه داد : باشگاه مس را یک باشگاه کاملا حرفه ای دیدم که پتانسیلهای زیادی دارد و میتواند کارهای بزرگی انجام دهد ضمن اینکه من قبل از اینکه به کرمان بیایم حسابی مشورت گرفتم و اطلاعات جمع کردم. با شناخت قبلی که به کرمان آمدم دیدم همه چیز مرتب است.من رسما مربی تیم مس هستم و از امروز هم کارم را در کرمان شروع کرده ام.

وی با بیان اینکه ما بازیکنانی می خواهیم که پرواز کنند و با خودشان تیم را به پرواز دربیاورند. و اینگونه می توانیم با مس موفق باشیم افزود : من مربی باتجربه ای هستم شرایط سخت تر از این دیده ام ولی مقاومت کرده ام. این را به تیمم یاد می دهم که تا آخرین لحظه مقاومت کند.

بازیکنان تیم مس  نیز پس از این تمرین به این نکته اشاره داشتند که ناکامی های گذشته را فراومش کردیم و با تمام قدرت برای موفقیت تیم خواهیم جنگید .



نظرات شما عزیزان:

MOSTAFA
ساعت12:17---14 شهريور 1390
سلام
گفتم که هر روز مطالب وبلاگت رو دنبال میکنم.
حیف شد....
چیز جدیدی توش نبود
راستی از جدولت استفاده کردم
منتظرتم
منتظرم باش


MOSTAFA
ساعت15:45---13 شهريور 1390
سلام دوست عزیز
وبلاگت عالیه
امیدوارم موفق باشی
هر روز بهت سر میزنم
وبلاگ منم فوتبالیه
به من سر بزن و نظر بده
ممنون
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان