باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 18:40 ::  نويسنده : آرش

حاشيه ديدار مس کرمان و داماش گيلان
 

تماشاگران کرماني عليه مهرداد پولادي بازيکن تيم فوتبال مس کرمان شعار سردادند.


 

    حدود ۴۰۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه در نیمه دوم علیه مهرداد پولادی بازیکن تیم مس کرمان که بعد از نیم فصل حاضر به بازگشت به کرمان و تیم مس نشد شعار سردادند.

 

*بلاژویچ، سرمربی مس هنگام تعویض وحید امرایی با او روبوسی کرد تا مشخص شود مشکل این بازیکن و سرمربی مس حل شده است.

 

*وزش باد شدید در ورزشگاه هم تابلوهای تبلیغاتی را جا به جا کرد و همچنین شرایط سختی برای دو تیم ایجاد کرد.

 

*در اواسط نیمه دوم مه شدیدی در ورزشگاه ایجاد شد.

بازی تیم‌های مس کرمان و داماش گیلان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : آرش

 

بلاژویچ و قدم زدن روی لبه تیغ!

کرمانی ها تا آماده می شوند که یک هفته با نتیجه تیم مس احساس آرامش کنند، مجددا این تیم نتیجه ای در هفته بعد کسب می کند که آن ها را از بابت استرس زیاد به کاهش وزن دعوت می کند!

   

کسب تنها یک امتیاز از دوبازی اخیر مجددا آسمان این تیم را برخلاف آسمان شهر کرمان کاملا ابری کرده است و از این تیم خبرهای جالبی به گوش نمی رسد. بلازویچ در آخرین صحبتی که با بازیکنانش داشت به آن ها می گوید که اگر آن ها در یکی دو بازی آینده نتایج مقبول نگیرند او مجبور است با کرمان خداحافظی کند. هرچند همه مقامات مس بحث اولتیماتوم به بلاژویچ را رد می کنند اما حرف های چیرو در تمرینات نشان می دهد که صحبت های مطرح در باشگاه مس چندان تطبیقی با این تکذیب ها ندارد. از طرف دیگر به نظر می رسد اتفاقات دیگری هم در تیم رخ داده است که سبب شده طرفین ادامه همکاری خود را بیشتر در خطر ببینند! ظاهرا چیرو از حجم زیاد دخالت هایی که در کادر فنی تیم می شود اصلا رضایتی ندارد و او حتی به خاطر همین دخالت ها مجبور می شود خلاف آن چه که دوست دارد عمل کند! نمونه آن تعویض محسن خلیلی در بازی های اخیر بود. چیرو که خودش برنامه نود دقیقه ای برای بازی دادن به خلیلی داشت زمانی که یکی از مقامات تیم تاکید زیادی برای بازی دادن به خلیلی داشت و پیغام های زیادی برای بازی دادن به او برای بلاژویچ فرستاد سبب شد که چیرو با کوچکترین اشتباهات خلیلی، دست به تعویض او بزند. تعویضی که بیشتر جنبه فرستادن پسغام از سوی چیرو را داشت و کاملا برخلاف نظر مربی تیم مس بود! این نکته از روی حرف هایی که بلازویچ به خلیلی در پایان بازی با فجر زده بود به راحتی قابل درک بود. بلاژویچ که برای تعویض بازیکنانش در زمان بازی هم از مدت ها پیش با مشکل روبرو می شود! ظاهرا همچنان با این دردسر روبروست و در بازی با فجر سپاسی هم مجددا در زمان تعویض حسن زاده به مشکل برخورد! همه این ها سبب می شود که چیرو در مس روزهای ناآرام خود را سپری کند. او که مجددا قدم زدن روی لبه تیغ را تجربه می کند در صورتی که نتواند در برابر تیم بحران زده داماش در کرمان نتیجه لازم را بگیرد، خود و تیم مس را با یک دردسر بزرگ روبرو خواهد کرد.  البته تجربه ثابت کرده است هر زمان وضعیت همکاری چیرو و مس به بغرنج ترین حد خود رسیده است، این تیم با یک نتیجه خوب از این وضعیت فاصله گرفته است. اتفاقی که باید دید در بازی با داماش هم رخ می دهد یا خیر؟! چیرو که در نیم فصل قبل اولین بازی خود را با مس برابر داماش شروع کرد اصلا دوست ندارد همین بازی مجددا نقطه پایان او شود.

پنج شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 23:58 ::  نويسنده :

باسلام خدمت تمامی زحمت کشان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس بخصوص اقاارش:

دربازی های نیم فصل دوم رقابت های لیگ برترتااینجاتیم مس درمسطتیل سبزدرمقابل رقیبان خودخوب ظاهرشده وتوانسته ازجمله درمقابل تیم صدرنشین لیگ که الآن صدرنشینی اش هم به خطرافتاده بابردشیرین 1بر0بهترین نتیجه درنیم فصل دوم رارقم بزندکه امیدواریم بتوانداین نتیجه های خوب راادامه دهدتایکی ازبالا نشینان جدول باشد همین طورکه درنظرسنجی وبلاگ آمده بیشترین رای رابه گزینه اول دادند یعنی ششم تاهشتم .

ویک فکری به حال تیم مس سرچشمه بکنیداین طورنمی شودکه برای تمامی تیم هازنگ تفریح باشد.

 

مس بزرگ کرمان ------------------عاشق لیگ ایران

 

شمادرموردمن بامسئولان باشگاه صحبت کردین؟

لباس تیم  برام می فرستید؟

حتماجواب بدین خواهش

چهار شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 19:36 ::  نويسنده :

باسلام وعرض احترام وادب خدمت شماعوامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان وآقاآرش:

 

تیم مس می تونه با بازی های خوب خودشوبه بالای جدول بکشه امیدواریم که اینطوربشه.

 

 

 مس بزرگ کرمان

 


آرش: لطفا در نظرسنجی وبلاگ هم شرکت کنید و جایگاه مس را در آخر فصل پیش بینی کنید

چهار شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 8:58 ::  نويسنده :

باسلام خدمت همه کسانی که درباشگاه مس زحمت می کشند:

تیم مس دربازی خارج ازخانه توانست تیم پرمهره استقلال راشکست دهدبااین بازی زیباکه انجام دادتوانست هر3امتیازاین دیدارراازان خودکند اگربتواندبااین بازی که مقابل استقلال انجام دادبتوانددرمقابل تیم های دیگرانجام دهدمطمئن باشیدکه اون تیم هاروهم می تواندشکست دهد.خیلی خوشحالم که محسن خلیلی پایه گزارگل بوددربازی مقابل استقلال امیدوارم  که بتواندباتیم تمرین بیشتری کندتاهماهنگی دربازی های اینده بیشترشود وپای محسن به گل بازشود.

دوستتون دارم ازطرف مجتبی))))

تیم مس قهرمان......................................

 

آقاآرش اگه میشه یک دست لباس (پیراهن-شورت-جوراب )تیم مس برایم بفرستید خواهش می کنم

حتماَجوابم را بدهید:

 

                   باتشکرازشما

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت بازیکنان وکادر فنی باشگاه مس وتشکر برای بردن تیم کهکشانی استقلال  

دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 22:27 ::  نويسنده : آرش

 

شب حماسه در آزادی

در حالی که کسانی که در کرمان به پیروزی مس برابر استقلال رای می دادند محکوم به خوشبینی محض می شدند، در یک شگفتی مطلق این تیم کرمانی بود که هر سه امتیاز بازی برابر استقلال در آزادی را نصیب خود کرد تا سرها در کرمان بلند شود!

   

بلاژویچ خودش در دسته این آدم های بسیار خوشبین بود. او قبل از سفر تیمش به تهران گفت: از قول من ننویسید ولی عجیب به دلم افتاده است که استقلال را در آزادی می بریم. این ورزشگاه تاتر رویاهای من بوده است به انجا می روم تا رویاهایم را کامل کنم... بلاژویچ که نمی خواست این حرفش تا بعد از بازی منتشر شود حقیقتا رویایی ترین بازی مس را در این فصل در نیمه دوم برابر استقلال به نمایش گذاشت. هرچند بازی منطقی و همراه با احتیاط مس در نیمه اول هم کاملا حرفه ای و حساب شده بود. اما در نیمه دوم آن هایی که از ابتدای این فصل بازی های مس را دنبال می کردند باور نمی کردند این تیم همان مس باشد. پاس های تک ضرب، جابه جایی های سریع و خلق موقعیت های گل برروی دروازه رحمتی این جسارت را در نیمه دوم به کرمانی ها داد که از پیروزی حرف بزنند. با آمدن محسن خلیلی به زمین قصه دراماتیک بازی برای کرمانی ها کامل تر هم شد و شوت دیدنی محسن رفت و برگشت پس از خوردن به تیر دروازه استقلال با شوت دیدنی حسن زاده همراه شد تا حالا گل این بازیکن بمی یک عمر خاطره برای کرمانی ها شود. رحمتی تسلیم شد تا خانه های کرمان با فریاد گل منفجر شود. بازی منطقی مس تا آخر ادامه داشت تا شب حماسه در آزادی کامل شود. شهریور 87 بود که مس در آزادی دست به حماسه سازی زد و پرسپولیس را در تهران شکست داد. اتفاقی که تا امشب برای استقلال رخ نداده بود اما سرانجام چیروی دوست داشتنی با تیم عجیب خود این اتفاق را رقم زد تا حالا رکورد استقلال هم شکسته باشد. مس برد و با این پیروزی خاطره ساز نه تنها از از جمع فانوس به دستان فرار کرد که با این پیروزی که ارزش آن بیش از سه امتیاز جدول بود حالا از نظر روحی وضعیتی پیدا می کند که می تواند به صعودش در جدول ادامه دهد. آن ها هفته آینده بازی خانگی برابر نفت آبادان دارند که از حالا با کسب آن سه امتیاز می توانند حتی چشم به رده نهم جدول داشته باشند! فرار از این طلایی تر برای مس نبود. از همه آن هایی که حماسه 25 دی در آزادی را رقم زدند و استقلال را در بهترین شرایط در تهران شکست دادند تا حالا با آرامش نفس بکشیم ممنونیم. حالا با اطمینان بیشتری می توانیم بگوئیم دوران جدیدی برای این تیم در پیش است...

باسلام خدمت شماعوامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان :»»»»»»»»

تبریک می گم خدمت بازیکنان ومربی وحتی سرپرست تیم مس کرمان که درهفته 20توانست تیم صدرنشین وحتی کهکشانی لیگ رابایک گل شکست دهد.تاخودشوازته جدول بالا بکشد وامیدوارم که دیگرنماینده کرمان بتواندمثل تیم مس کرمان خودشوبالابکشد......

چراآقای مهردادپولادی بازیکن خوب وتاَثیرگزارتیم مس وحتی تیم ملی بایددرمحرومیت باشد؟>»به خاطریک مصاحبه اینقدربایداین بازیکن خوب محروم باشد:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

امیدوارم شماآقاآرش دردرسهای تان همیشه موفق باشید؟؟

 

تیم فقط  مس کرمان

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان