باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 14:17 ::  نويسنده : آرش

انحلال باشگاه مس؟!

 طی روزهای گذشته خبرهایی منتشر شد که هواداران مس را به شدت نگران کرده است. خبری که حکایت از آن دارد که در صورت ادغام صندوق بازنشستگی شرکت مس در صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی باشگاه مس عملا منحل خواهد شد.

      

خبر انحلال باشگاه مس امر تازه ای نیست و هر زمان در شرکت مس جنگ قدرت مدیران به بالاترین حد خود می رسد خبرهایی از انحلال باشگاه مس مخابره می شود که بیشتر از آنکه واقعیت داشته باشد نشان دهنده یک گرو کشی بر سر باشگاه مس برای تغییر جریانات به سود طرفین درگیر در مدیریت این شرکت است! درست همانند اتفاقی که در زمان مدیریت اردبیلی و رستمی در این شرکت برای باشگاه مس رخ داده بود. در طول هفته های گذشته نیز باردیگر در شرکت مس اتفاقاتی رخ داد که نشان می داد مدیریت صندوق بازنشستگی شرکت مس که مدیریت باشگاه مس را نیز در دست دارد زیر فشارهای سنگینی قرار گرفته است. برگزاری چند تجمع علیه این صندوق سبب شده است که اتفاقات این صندوق فعلا غیر قابل پیش بینی شود و متعاقب آن فضا برای گمانه زنی در رابطه با باشگاه مس نیز فراهم شود. برخی خبرگزاری ها به نقل از برخی مقامات مهم در صندوق بازنشستگی مس در حالی قویا از انحلال قریب الوقوع باشگاه مس صحبت می کند که در شرکت مس این صحبت قویا رد می شود و یکی از مقامات این شرکت که نخواست نامش فاش شود گفت:" نه بحث انتقال صندوق مس به تامین اجتماعی مطرح است و نه باشگاه مس منحل می شود. سازمان تامین اجتماعی هم به هیچ عنوان قبول نمی کند که صندوق بازنشستگی مس به آن منتقل شود و حتی اگر یک درصد هم این اتفاق رخ دهد امکان ندارد باشگاه مس به همین راحتی که اعلام می شود منحل شود و این اتفاق بیشتر از آنکه واقعیت داشته باشد حاصل اتفاقاتی است که در سطح مدیریتی شرکت مس رخ می دهد و ایجاد فشارهای رسانه ای طرفین برروی یکدیگر است". البته نباید فراموش کرد که در برخی موارد اتفاقات شگفت انگیز خیلی راحت رخ داده است به خصوص اگر این اتفاقات در حوزه ورزش و فوتبال بوده باشد! با این حال بعید به نظر می رسد در شرایط فعلی اتفاق خارق العاده ای در حد انحلال باشگاه مس رخ دهد و باید این خبر را در راستای همان جنگ های قدرت در شرکت مس ارزیابی کرد که در نهایت باید دید در پایان به سود کدام طرف رخ می دهد تا آینده باشگاه مس قابل پیش بینی تر باشد. به نظر می رسد اتفاقات بزرگی در صحنه شرکت مس در حال رخ دادن است که حتی پای باشگاه مس را هم به منظور گرو کشی وسط کشیده است! برای دیدن پایان این اتفاقات شاید زمان زیادی لازم نباشد.

یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, :: 23:22 ::  نويسنده : آرش

 

مس سرچشمه سقوط کرد

فاجعه ای که در کرمان رخ داد و متاسفانه دیگر حتی خم را هم به ابروی کسی نمی آورد. هیچکس حوصله صحبت کردن در رابطه با آن را ندارد و کسی هم دوست ندارد پیگیری کند تا ببیند عوامل رخ دادن این فاجعه چه کسانی هستند. چراکه تجربه ثابت کرده است پیدا کردن عوامل آن که حتی خواجه حافظ شیرازی هم بعد از وفاتش آن ها را می شناسد! و معرفی آن ها نه تنها باعث نمی شود که این افراد یک عذر خواهی خشک و خالی از مردم انجام دهند و در ادامه شاهد باشیم حداقل پست هایی که در آینده می گیرند چند صد کیلومتری صندلی آن ها با فوتبال فاصله داشته باشد، که چه بسا پست های کلیدتری به این افراد تعارف می شود و آن ها طلبکارانه سهم بیشتری از مردم می خواهند!

        

صحبت از تیم فوتبالی است که نوشتن در رابطه با آن میزان کاغذی بیش از یک مثنوی هفتاد من می خواهد و متاسفانه در هر قسمتی از آن بخواهیم صحبت کنیم حتی ذره ای نکته مثبت زیر انبوهی از سیاهی عملکرد افراد داخل در آن نمی بینیم. تیم فوتبال مس سرچشمه خیلی راحت به لیگ دسته یک سقوط کرد. این جمله که کمتر از ده کلمه در دل خود جای داده است هزینه ای نزدیک به هشت میلیارد تومان هزینه از جیب مردمان این دیار و کارگران شرکت مس خارج کرد تا همه بفهمند این جمله یعنی سقوط مس سرچشمه به لیگ یک می تواند گران ترین جمله تلخ تاریخ این استان شود که متاسفانه در زمان حیات ما رخ داد تا عمری شرمنده تاریخ شویم! قطعا در برابر مسئولانی که ذره ای احساس مسئولیت در برابر این فاجعه چند میلیاردی نمی کنند زحمت شرمندگی آن هم برابر تاریخ بر گردن مردمان این دیار است! تیمی که از روز اول قرار نباشد توسط متولیانش اداره شود و به زور حکم مقامات بالا نگه داشته شود قطعا سرنوشتی بهتر از این نخواهد داشت و شاید حداقل تجربه حضور این تیم در آینده به درد کرمانی ها بخورد که حداقل دیگر از این طریق نخواهد جور شرمندگی مسئولینشان را بکشند. باید دید هیچ مقام شجاعی پیدا می شود تا در این زمینه سایر مسئولین را شرمنده خود کند و از اتفاقات این فاجعه چند میلیاردی پرده برداری کند یا خیر؟! به هر شکل مس سرچشمه که در ابتدای این سال با صعودش به لیگ برتر خوشحالترین تیم روی زمین بود شاید پرونده خود را برای همیشه در پایان این سال ببندد. شایعه ای که در شهر وجود دارد حکایت از آن می کند که اگر تیم مس رفسنجان به لیگ دو سقوط کند امتیاز تیم سرچشمه در این لیگ به رفسنجان می رود. حتی اگر رفسنجان هم در لیگ یک بماند احتمال فروش تیم سرچشمه وجود دارد. یعنی همان کاری که قرار بود در لیگ برتر انجام شود و حالا در لیگ یک با خیالی راحت تر و البته با یک ضرر هشت میلیاردی انجام می شود! و شما خود بخوانید حدیث مفصل از این اتفاق مجمل! احتمالا با فروش این تیم حکم همان یک بیل خاکی را دارد که بر جنازه این تیم ریخته می شود تا برای همیشه یاد و خاطره این تیم و البته جنایت هایی که در کالبد این تیم انجام گرفت مدفون شود...!

جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 1:21 ::  نويسنده : آرش

 

خیلی زود به ترکیب اصلی تیم ملی هم می رسم!

دعوت سه بازیکن مس به اردوی نوروزی تیم ملی فوتبال که دو تن از آن ها کرمانی بودند می توانست بهترین عیدی فوتبال ملی به کرمانی های فوتبال دوست باشد. وحید اسماعیل بیگی احمد زنده روح و شجاع خلیل زاده آخرین دعوت شدگان مس به تیم ملی هستند. اما شجاع خلیل زاده بازیکنی که در بازی با قطر روی نیمکت تیم ملی هم نشست حالا جدی ترین سهمیه مس در تیم ملی محسوب می شود. او انگیزه های زیادی دارد که خیلی زود به ترکیب تیم ملی هم برسد.

    

بعضی اتفاقات ساده مسیر فوتبال خیلی از بازیکنان را عوض کرده است و سرنوشت جدیدی برای آن ها رقم زده است. یکی از این اتفاقات ساده فصل قبل مسیر زندگی حرفه ای شجاع خلیل زاده را عوض کرد تا جایی که او امروز از سوی کارلوس کیروش به تیم ملی دعوت می شود. فصل پیش زوج مرکز خط دفاعی مس را نبی باقری ها و پیروز قربانی تشکیل داده بودند اما درگیری شدیدی که بین صمد مرفاوی و نبی باقری ها پیش آمد سبب شد که او بازیکن شاخص تیمش را به روی نیمکت منتقل کند. خیلی ها در ابتدا نگران جانشین او بودند چراکه قرار بود در خط دفاع مس بازیکنی به میدان بورد که خیلی ها حتی در داخل باشگاه در ابتدا فامیل او را هم به اشتباه خلیل آزاد معرفی می کردند! بازیکن مازندرانی فوق العاده جوانی که از تیم مس سرچشمه به مس کرمان آمده بود. هرچند او در بازی های ابتدایی چند اشتباه بزرگ در زمین کرد اما از همان ابتدا نشان داد قابلیت تبدیل شدن به یک دفاع مطمئن را دارد. اعتماد مرفاوی به او که حاصل لجبازی با باقری ها بود به شدت جواب داد و شجاع خلیل زاده تبدیل به بازیکن اصلی مس شد. به طوری که برای فصل بعد جای او در ترکیب حفظ شد و به دنبال بازیکنی بودند که در خط دفاع با او به هماهنگی برسد! خلیل زاده فصل قبل به تیم ملی امید هم دعوت شد و جدایی پولادی از مس یکبار دیگر او را در مسیر خوشبختی قرار داد و سبب شد کیروش که به دنبال حفظ یک سهمیه مس در لیگ برتر بود، این بار نام او را در لیست تیم ملی قرار دهد تا سال های طلایی این بازیکن ادامه پیدا کند. خلیل زاده می گوید: " می دانستم وضعیت تیم ملی به گونه ای در آمده است که اگر خودت را خوب نشان دهی به حقت می رسی. بهرحال کیروش یک مربی حرفه ای است و چند بازی تیم ما را هم از نزدیک دیده بود. حدس می زدم به تیم ملی دعوت شوم و فوق العاده خوشحالم که این اتفاق رخ داد". خلیل زاده در رابطه با شانس بازی خود در ترکیب تیم ملی با وجود بازیکنانی نظیر عقیلی، حسینی و... تا چه اندازه می داند می گوید: " زمانی که من به تیم مس آمدم هیچکس فکر نمی کرد اینقدر زود به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کنم. زمانی هم که به ترکیب اصلی رسیدن کسی گمان نمی کرد طی این مدت به تیم ملی برسم! حالا هم هیچکس فکر بازی من در ترکیب اصلی را نمی کند که امیدوارم مثل بقیه موارد خلاف آن را ثابت کنم". او در رابطه با بازی تیم ملی کشورمان برابر قطر هم گفت: " تیم ما از حالا برای مرحله دوم تمرکز کرده است و به این بازی به چشم یک بازی تمرینی نگاه کرد. فکر می کنم تیم ما بازی خوبی انجام داد و از اینکه از گروهی صعود می کنیم که بحرین در آن حذف شده است بسیار خوشحالم. در بازی های آینده اگر کیروش به من اعتماد کند و در زمین باشم سعی می کنم از کمترین فرصت ها بهترین استفاده را کنم تا خود را وارد ترکیب ثابت کنم". خلیل زاده در رابطه با وضعیت آماری نه چندان خوب خط دفاع مس هم می گوید:" ما در دفاع تیمی مشکل داریم هرچند در برخی از بازی ها نیز دروازه تیم را بسته نگه می داریم اما در برخی بازی ها نیز به دلیل اینکه دستور تیم برروی کارهای هجومی است احتمال دریافت گل بیشتر می شود. با این حال هوادارنمان مطمئن باشند در پایان فصل رتبه ای کسب می کنیم که در خور نام تیم مس باشد".

شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : آرش

 

تیم فوتبال مس سرچشمه در آخرین بازی خود قبل از تعطیلی بازی های لیگ برتر با تساوی که در تبریز برابر شهرداری کسب کرد بیشتر از آنکه کمکی به خود برای بقا در لیگ برتر کرده باشد سایر تیم های پائین جدول را با این نتیجه خوشحال کرد که می توانند به سقوط دیگر تیم قعر جدولی یعنی شهرداری تبریز امیدوار باشند! با این حال کسب این یک امتیاز سبب شد که سرچشمه نه امیدهایش را برای بقا زیاد کند و نه تمام آرزوهایش را برای ماندن در لیگ برتر بر باد دهد.

   

شاگردان اصغر شرفی که پس از تعطیلات بازی های لیگ برتر به کیش رفتند تا با اردو زدن در این جزیره مرجانی آخرین نفس را برای بقا در لیگ برتر بگیرند، هشت بازی پیش رو دارند و با توجه به اختلاف هشت امتیازی مس سرچشمه با تیم های بالای سر خود، تنها یک معجزه صرف می تواند سرچشمه را در لیگ برتر نگه دارد. اما بررسی بازی های پیش رو تیم سرچشمه نشان می دهد که این معجزه در چه صورت رخ خواهد داد. تیم سرچشمه از 24 امتیاز باقی مانده حداقل باید نزدیک به 18 امتیاز را کسب کند تا با توجه به لغزش احتمالی سایر تیم ها بتواند خود را در رده پانزده هم به بالا نگه دارد. چهار بازی خانگی مس سرچشمه برابر تیم های نفت تهران، استقلال، سپاسی و تراکتورسازی است. سرچشمه ای ها باید برابر تیم های نفت تهران و سپاسی حتما برنده باشند و از بازی های سنگین استقلال و تراکتورسازی نیز حداقل یک امتیاز را کسب کنند تا هشت امتیاز به اندوخته های خود اضافه کنند. ضمن اینکه تیم سرچشمه در دربی کرمان هم به مصاف مس می رود که علی القاعده باید یک بازی خانگی برای این تیم محسوب شود و با کسب هر سه امتیاز این بازی نیز می تواند یازده امتیاز ممکن از بازی هایی که در ورزشگاه باهنر انجام می دهد کسب کند. در بیرون از خانه تیم سرچشمه به مصاف نفت آبادان، داماش گیلان و سپاهان اصفهان می رود. اگر شرفی بتواند معجزه را کامل کند و از بازی های نفت آبادان و داماش امتیاز کامل بگیرد و در خوشبینانه ترین حالت از سپاهان نیز یک تساوی کسب کند در آن صورت سرچشمه ای ها قطعا جشن بقای خود را می توانند در اصفهان برپا کنند. ضمن اینکه این تیم سه بازی فینال گونه پیش رو دارد که اگر بتواند از همه آن ها نیز امتیاز کامل بگیرد بازهم می تواند به اتفاقات بازی ها دلخوش باشد. سرچشمه با سه تیم پائین جدولی سپاسی، داماش و مس کرمان مصاف می دهد که کسب نه امتیاز از این سه بازی یعنی محروم کردن این سه تیم از امتیاز و نزدیک تر شدن سرچشمه به آن ها. باید دید سرچشمه ای که در طول دور برگشت تنها یک پیروزی را برابر راه آهن تجربه کرده است می تواند دست به این شق القمر بزند و در کمال ناباوری جایگاه خود را در جدول تثبیت کند؟! هرچند این تیم روی کاغذ هم شانس بسیار کمی برای بقا دارد اما تحقق تمام این اما و اگرها می تواند سرچشمه ای ها را تبدیل به شگفتی ساز صرف بازی ها در هفته های پایانی کند. نکته ای که نباید از آن غافل ماند جهش امتیازی تیم سرچشمه نسبت به دور رفت بازی ها بود به گونه ای که این تیم در جدول دور برگشت بالاتر از تیم های داماش و شاهین بوشهر قرار می گیرد اما نتایج این تیم در دور رفت سبب شد که سرچشمه همچنان قعر نشین بلامنازع بازی ها باشد.

11 اسفند 1390برچسب:, :: 23:17 ::  نويسنده :

باسلام خدمت شما عوامل باشگاه صنعت مس:

 

 تیم فوتبال کشورمان دربازی مقابل تیم قطردرورزشگاه آزادی بانتیجه 2بر2متوقف شددرروزی که بازیکنان تیم ملی کشورمان درحدواندازه خودشان ظاهرنشدنداین بازیکن جدیدتیم ملی یعنی اشکان دژاگه بودکه بادوگل خودکه به تیم قطرزدخوددرادردل هوداران جاکردامیدواریم که این روندادامه داشته باشد تااین بازیکن ایرانی که درآلمان بازی می کنه بتونه به تیم ملی ایران کمک کنه تادرخط حمله تیم هیچ مشکلی نداشته باشیم .

 

 

اشکان دوستت داریم

 

باتشکرازشما09136176877mogtaba

توروخدابه درخواستم رسیدگی کنید لباس تیم برام بفرستید.!!

 


مدیر وبلاگ: مجتبی جان با عرض پوزش من به خاطر دانشگاهم الان دیگه کرمان نیستم به خاطر همین فعلا کار زیادی نمیتونم بکنم البته لباس های تیم رو میتونی از لوازم ورزشی ها تهیه کنی و یا میتونی با مراجع به باشگاه فرم هواداری رو پر کنی و از تسهیلات او برخوردار بشی

 

 

پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 19:2 ::  نويسنده : آرش

 

سنگینی افتخار به جای فوتبال این بار روی دوش سینما

شادی که بامداد دوشنبه هشتم اسفند نود به خانه ایرانی ها آمد از آن شادمانی هایی بود که هیچگاه از دل شاد شدگانش پاک نخواهد شد. آن ها تا همیشه خاطره آن را با خود خواهند داشت و تا همیشه به یاد می آورند که آن لحظه کجا بودند!

  

افتخار در هر قواره ای که باشد بهانه ایست برای لبخند ولی برخی از این بهانه ها بزرگی دارند به ابعاد تمام تاریخ و لبخند حاصل از آن ها شکلی دارد که در تمام طول عمر صاحب آن، هیچ زمان دیگری به این شکل برروی لبانش نمی نشیند. خیلی وقت بود که این وظیفه ورزش و در راس آن فوتبال بود که شادی هایی تا این حد همگانی را برای ایرانی ها می بایست تدارک ببیند. اما شانه های فوتبال خیلی وقت است که نحیف تر از آن شده بود که سنگینی یک شادی را برروی خود تحمل کند و در این ایام چه به موقع سینما به کمکش آمد تا یک شادی همگانی را برای همه ایرانی ها به ارمغان بیاورد. درست مثل آن شادی عمومی که بعد از گل عزیزی به استرالیا به خانه های ایرانی ها آمد و ان فریادهایی که شیشه ها را بعد از گل استیلی به آمریکا به لرزه در آورد. حالا هم به نام فرهادی ولی به کام هر ایرانی افتخاری به دست آمد که صحبت از آن در هر محفل ایرانی غرور و شادی را دعوت خواهد کرد. فتح اولین اسکار تاریخ همان لذت اولین صعود ما به جام جهانی را داشت. یک شادی به ابعاد تمام کشور و به تعداد همه ایرانی ها. اینبار قرار بود شادی ما نه از راه توپ و چمن که از راه پرده نقره ای باشد...باشد که عرصه های دیگر هم ملت ایران را به این شادی های عمومی دعوت کند.

باسلام خدمت تمامی عوامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس:

تیم ملی کشورمان دررقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف قطرمی رود که باورود اشکان دژاگه به تیم ملی می تونه بابردخوشحالی رادوچندان کنه امیدواریم که تیم ملی بابردمقابل تیم قطراول گروه وارد دوربعدشودازمردم خوب کشورمی خواهیم همیشه پشت تیم باشندوتیم راتنهانگذارندچون تیم ملی به دعاهای خیرمردم داردنه تیم ملی تیم های باشگاهی ایران حاضردرجام باشگاه های ایران  پرسپولیس،استقلال،وحتی سپاهان چون اون موقع تیم پرسپولیس استقلال نیست بلکه اسم ایران درمیان است

باآرزوی موفق تیم های باشگاهی درلیگ قهرمانان وتیم ملی کشورمان درجام جهانی

 

 

 

باتشکر:mogtaba

اگه میشه لباس تیم مس برایم بفرستید. یک باردیگه خواهش کرده بودم

باسلام خدمت شماعوامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان :

ازاینکه مدتی نتوانستم مطلب بفرستم عذرمی خواهم .

تیم رفسنجانی یعنی مس رفسنجان ازاول فصل نتوانست جایگاه خودش روجابه جاکندواین موضوع باعث شدکه بازیکنان تیم مس رفسنجان بی انگیزه برای بازی های باقی مانده درمیدان می روند ازیک جهت خوشحال شدم که تیم مس کرمان خودش روازته جدول جابه جا کردوبه رده 14رسیدوحتی می تواندتارتبه 10بالا رودکه درصورتی به تواندتیم پرسپولیس راشکست دهدوتیم های بالایی یعنی رده 13،12،11ازحریفان خودشکست بخورندامیدواریم که اینطورباشد وامیدواریم که تیم رفسنجانی بتواندخودشوازمعرض خطربیرون کشد.

 

باتشکر:mojtaba

تیم مس تیم خوب مردمان کرمان

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان