باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 3:0 ::  نويسنده : آرش

روز حساس بازدید

شاید فردا هیچکس منتظر یک مسابقه حساس فوتبال در کرمان نباشد اما روز دوشنبه یکی از روزهای به شدت مهم فوتبال کرمان محسوب می شود جایی که مقامات ای اف سی برای بازدید از امکانات کرمان به این شهر سفر می کنند.

  

علت بازدید هم اینبار میزبانی مس در لیگ قهرمانان آسیا نیست بلکه آن ها به کرمان می آیند تا امکانات کرمان را برای میزبانی بازی های جام ملت های آسیا بازدید کنند. میزبانی که ایران درخواست آن را برای جام ملت های آسیا 2019 داده است و جدی تر از همیشه، خیلی امیدوار به کسب آن است. پیش از این قرار بود چهار شهر تهران، تبریز، اصفهان و مشهد به عنوان شهرهای منتخب ایران برای میزبانی جام ملت ها از سوی ایران به ای اف سی معرفی شوند اما با افزایش تعداد کشورهای حاضر در این بازی ها دو شهر دیگر به این لیست اضافه شد و کرمان و شیراز نیز فرصت میزبانی از بازی های جام ملت های آسیا را پیدا کردند. حالا بازرسان ای اف سی به ایران آمده اند تا روز دوشنبه به کرمان سفر کنند و با ذره بین جزئیات این شهر را از حمل و نقل شهری گرفته تا وضعیت هتل ها و زمین های تمرین و دیگر امکانات لازم را مورد بازبینی قرار دهند.

 اما عمده بازدید آن ها به ورزشگاه در حال ساخت شهدای مس اختصاص خواهد یافت که قرار است بازی های ملت های آسیا در آن برگزار شود. ورزشگاهی که رفته رفته همان داستان ورزشگاه نقش جهان اصفهان را پیدا می کند و روند ساخت آن آنقدر سینوسی شده است که کرمانی ها اصلا نمی دانند دقیقا در چه تاریخی باید برای نشستن روی سکوهای آن حساب باز کنند. ورزشگاهی که سال 85 کلنگ ساختش به زمین خورد و تاکنون چهار نوبت از وعده افتتاحش گذشته است که آخرین آن همین مهر ماه سال گذشته بود.

ورزشگاهی که تا سال 87 روند ساخت خوبی داشت اما به یکباره از سال 87 تا 91 روند ساختش به طور کلی متوقف شد و مجددا با چند درصد پیشرفت فیزیکی از سر گرفته شد اما مجددا در ماه های اخیر با توقف روبرو شد تا مشخص شود آن عزم جدی که برای تکمیل این ورزشگاه لازم است فعلا وجود ندارد و این شل و سفت کردن ها برای ساخت ورزشگاه، این نوید را نمی دهد که فعلا این ورزشگاه روند سریعی برای ساخت به خود بگیرد. البته پس از اینکه شرکت مس برای عدم خرید امتیاز در لیگ برتر این فصل نظرش را اعلام کرد، در یکی از وعده هایش اعلام کرده بود که درصدد است ساخت این ورزشگاه را تسریع بخشد و اگر بخواهد برای مس در لیگ برتر امتیاز بخرد مجبور به هزینه از بودجه این ورزشگاه است که حالا باید دید با عدم صرف این بودجه برای خرید امتیاز در لیگ برتر، آیا واقعا بودجه در ساخت ورزشگاه خرج خواهد شد و مثلا ما سال آینده شاهد روشن شدن چراغ های این ورزشگاه خواهیم بود؟!

جدا از این مسئله شاید رسیدن میزبانی جام ملت ها به ایران نیز سبب شود که روند ساخت این ورزشگاه ناگهان سرعت فوق العاده به خود بگیرد. اتفاقی که نه فقط روند ساخت این ورزشگاه که خیلی اتفاقات مثبت را برای روی دادن به خصوص در شهرهای میزبان سرعت می بخشد و اگر میزبانی به ایران برسد، شش شهر یاد شده می توانند یک جشن عروسی واقعی را در خود ببینند. از همین روست که بازرسی فردا از کرمان و شهرهای دیگر ایران بسیار مهم و حیاتی است که می تواند به یک اتفاق خارق العاده ختم شود. اما ظاهرا ایران آنقدر امتیازهای منفی از عدم حضور بانوان در ورزشگاه گرفته تا مسائل ترانسپورتر و سخت افزاری دارد که شانسش برای میزبانی خیلی کم است. به خصوص اینکه کشور امارات که هیچ چیز غیر از امکانات برای فوتبال ندارد چند صد کیلومتر آنطرف تر برای میزبانی جام ملت های 2019 دست تکان می دهد...

 همانند صعود ایران به جام جهانی، برای رسیدن ایران به میزبانی جام ملت ها نیز دست به دعا برمی داریم تا در کنار همه کمبودهایی که داریم شاید مقامات ای اف سی درهای بهشت را با دادن میزبانی به ایران برای ایرانی ها و کرمانی ها فوتبال دوست باز کنند.

سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, :: 8:33 ::  نويسنده : آرش

 

ادینهو رسما به مس کرمان بازگشت

سرانجام انتظار هواداران مس برای بازگشت لوسیانو ادر ملقب به ادینهو به مس کرمان پایان یافت و این بازیکن سابق مس با امضای قرارداد رسمی، صبح امروز به باشگاه مس پیوست.

      

ادینهو که صبح روز گذشته به ایران آمده بود، پس از نزدیک به 13 ساعت مذاکره فشرده با مقامات مس سرانجام قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا در فصل آینده باردیگر پیراهن تیم مس را بر تن کند. با ورود این بازیکن به ایران، دیگر باشگاه های فوتبال لیگ برتر از جمله استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان اقدامات جدی برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام دادند اما در نهایت مقامات باشگاه مس موفق شدند قرارداد یکساله ای را به شرط تمدید  با این بازیکن به امضا برسانند. ادینهو پس از توافق نهایی با باشگاه مس طی روزهای آتی کارهای ثبت قرارداد خود را در فدراسیون نهایی خواهد کرد و پس از آن راهی دبی خواهد شد تا با شروع تمرینات تیم فوتبال مس در کرمان به تمرینات این تیم در اواسط هفته آینده اضافه شود. اضافه شدن این بازیکن که از بهترین چهره های خارجی فوتبال ایران و از تاثیرگزار ترین بازیکنان تاریخ باشگاه مس محسوب می شود، موجی از شادی را میان هواداران این تیم ایجاد خواهد کرد. ادینهو پس از جدایی از مس دو فصل در لیگ امارات فوتبال خود را ادامه داد و در حالی که در طول این دو فصل بسیاری از باشگاه های ایرانی خواهان جذب این بازیکن بودند، ادینهو به نوعی به خانه خود در فوتبال ایران بازگشت.

چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : آرش

با سلام آهنگ جدید و زیبای دیگه ای واستون میزارم به هیچ وجه از دستش ندین...

آهنگ جدید و بسیار زیبای گروه AG-LO Band

لینک:

http://1.irrap.com/300/ag-lo-band---moroore-khaterat/

سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 8:51 ::  نويسنده : آرش

جلالی امروز سرمربی مس می شود؟!

ظاهرا صبح امروز لوکا و مس به پایان همکاری خود رسیده اند و طرفین نتوانستند نظر نهایی خود را بابت همکاری در فصل بعا جلب کنند.

   

مصاحبه تندی که چند هفته پیش لوکا در رابطه با ادامه کارش در تیم مس انجام داده بود ظاهرا تاثیر زیادی در این اتفاق داشته است ولی با این حال تا زمان انتخاب مربی جدید مس هنوز احتمال رخ دادن حوادث عجیب هست ولی آنچه که از شواهد و قراین مشخص است لوکا فصل آینده روی نیمکت مس نخواهد نشست. از سوی دیگر به نظر می رسد کار توافق مس و مجید جلالی قطعی شده است و جلالی که در مصاحبه های روز دوشنبه خود بارها تاکید کرده بود که ظرف 24 ساعت آینده تیم فصل بعد خود را معرفی خواهد کرد ظاهرا با مس کرمان به توافق نهایی دست یافته است. او البته از تیم های دیگر هم پیشنهاد دارد ولی ظاهرا خبر توافق نهایی او با مس اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروز رسما مخابره خواهد شد. فعلا هنوز اخبار بر مدار شنیده ها می چرخد ولی آنچه که بیشتر توجهات را به خود جلب می کند این است که فصل آینده مجید جلالی روی نیمکت مس خواهد نشست.

کرمان - خبرگزاری مهر: در حالیکه کلنگ ساخت ورزشگاه اختصاصی باشگاه صنعت مس کرمان در سال 85 در ابتدای جاده هفت باغ شهر کرمان به زمین خورد و قرار بود طی 18 ماه این استادیوم به بهره برداری برسد اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تغییر مدیریت های مداوم در شرکت صنایع ملی مس و همچنین بحران مالی این شرکت در سال های اخیر همگی سبب شد که کار این پروژه تنها چند ماه پس از شروع متوقف شود اما از 9 ماه قبل و با تعیین تیم جدید ساخت این ورزشگاه، روند تکمیل آن سرعت بیشتری گرفته است به طوری که تاکنون بیش از 50 درصد از این ورزشگاه ساخته شده است.

در آخرین بازدیدی که مسئولین شرکت مس و استاندار کرمان از این پروژه داشتند قول داده شد که تا شهریور ماه سال آینده این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.

این ورزشگاه که 30 هزار نفر ظرفیت تماشاچی خواهد داشت مجهز به سالن های چند منظوره و استخر نیز خواهد بود. اما با شروع مجدد ساخت این استادیوم مشکل جدیدی که بر سر راه آن قرار گرفته است بحث مالکیت معارض زمین در حال ساخت این ورزشگاه است.

 

شركت ملی صنایع مس سه وزرشگاه را در كرمان در دست ساخت دارد

 

ظاهرا بخش هایی از این ورزشگاه در زمین های اختصاص یافته به دانشگاه شهید باهنر کرمان قرار گرفته است که همین مسئله باعث شکایت حقوقی این دانشگاه شده است.

هرچند هنوز طرفین برای این مسئله به توافق نهایی نرسیده اند اما استانداری کرمان قول مساعد داده است با میانجیگری میان طرفین مشکل آن ها را حل کند و با اختصاص زمینی دیگر برای دانشگاه باهنر آن ها را از شکایت خود صرف نظر کنند.

با این حال روند ساخت ورزشگاه شهدا صنعت مس همچنان ادامه دارد و کرمانی ها فوتبال دوست به شدت علاقه مند هستند که وعده مسئولین برای ساخت این ورزشگاه در موعد مقرر عملی شود.

بیش از 20 میلیارد تومان بودجه برای این ورزشگاه که از معدود ورزشگاه های مسقف ایران نیز است اختصاص یافته است.

جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 23:39 ::  نويسنده : آرش

به ما توجه نکنند سال دیگر تیم داری نمی کنیم

بدون شک یکی از بهترین اتفاقات ورزش کرمان در سال گذشته قهرمانی تیم فوتبال دختران شهرداری بم در رقابت های لیگ برتر بود که نشان از قدرت بالای این تیم در این بازی ها دارد.

    

دختران بمی در حالی به این عنوان رسیدند که در بازی های فصل قبل هم قهرمان بازی های لیگ برتر شده بودند و به عنوان مدافع قهرمانی به بهترین شکل ممکن از عنوان خود دفاع کردند و تنها در دو بازی خود برابر ملوان و استقلال تهران بود که به تساوی و شکست رسیدند و با پیروزی در سایر بازی های خود مقتدرانه ترین قهرمانی ممکن را برای خود رقم زدند. در این میان نقش مرضیه جعفری سرمربی این تیم کاملا پررنگ است که حالا نام خود را در سطح فوتبال زنان ایران به خوبی معرفی کرده است. جعفری پس از قهرمانی تیمش از مشکلات خود برای قهرمانی و مصائب تیمش پس از قهرمانی و ادامه فعالیت های این تیم برای سال های آینده می گوید. مرضیه جعفری  قهرمانی تیمش در این فصل را به مراتب سخت تر از فصل قبل ارزیابی می کند و می گوید:" بازی های این فصل دشوارتر از سال های قبل بود و علت آن هم به پخش شدن بازیکنان خوب در همه تیم ها برمی گردد. سطح بازی ها در این فصل بسیار بالا بود و این نشان از پیشرفت لیگ فوتبال زنان ایران دارد و من امیدوارم این روند در سال های آتی هم ادامه پیدا کند". برای همه فوتبال دوستانی که امکان تماشای بازی های لیگ فوتبال بانوان را ندارند این سوال پیش می آید که قدرت بالای تیم دختران بم عامل اصلی موفقیت این تیم است و یا ضعف سایر رقبا موجب یکه تازی این تیم در این رقابت ها می شود که جعفری در این باره می گوید:" باشگاه هایی که تیم راهی مسابقات لیگ برتر بانوان می کنند با تمام توان وارد این بازی ها می شوند و همه آن ها به هدف قهرمانی راهی مسابقات هستند. اکثر تیم ها نیز هزینه های خوبی برای تشکیل یک تیم قوی انجام می دهند و این گونه نیست که حریفان ما فقط زنگ تفریح باشند. آن ها در اکثر بازی ها ما را دچار مشکل می کنند اما در مقابل بازیکنان ما نیز به خوبی توجیه شدند که در هر بازی باید با تمام توان به زمین بروند و دستکم گرفتن رقیبان به راحتی ما را از هدفمان که قهرمانی است دور می کند. کارشناسان فوتبالی که موفق به دیدن بازی های لیگ بانوان شده اند به قدرت تیم ها اذعان کرده اند و خوشبختانه تیم ما نیز از قوی ترین تیم های این مسابقات است که با بچه های جوان و خوبش قهرمانی خود را تکرار کرد". اما ظاهرا این قهرمانی مجدد هم سبب نشده است که مربی تیم دختران شهرداری بم از حالا و با خیالی راحت به مسابقات فصل آینده و تشکیل یک تیم قوی تر فکر کند. جعفری در کمال شگفتی از احتمال انحلال این تیم به واسطه بی توجهی ها خبر می دهد! او می گوید:" هنوز مشخص نیست که در فصل آینده هم تیم داری کنیم! اگر فدراسیون فوتبال بخواهد همانند قبل به ما بی توجهی کند از لیگ کنار می کشیم و قطعا با کنار کشیدن ما سطح این بازی ها با افت شدید مواجه خواهد شد. ما انتظار داریم که فدراسیون فوتبال برای کسب قهرمانی در این بازی ها ایجاد انگیزه کند اما فدراسیون فوتبال برنامه ای برای اعزام تیم قهرمان این بازی ها به مسابقات بین المللی ندارد. هرچند ما لیگ قهرمانان آسیا در بخش بانوان نداریم اما فدراسیون می تواند تیم قهرمان بازی ها را به مسابقاتی مثل غرب آسیا اعزام کند و یا زمینه چند بازی بین المللی خوب را برای آن فراهم کند. سال قبل هم ما با هزینه های شخصی خودمان به مسابقات جهانی دانشجویان رفتیم و نیاب قهرمان جهان شدیم ولی بهتر است برای بالا رفتن سطح بازی ها لیگ هم که شده فدراسیون توجه بیشتری به قهرمان این بازی ها کند. در حال حاضر عمده توجه فدراسیون به ما پیام تبریکی بوده است که دفتر آقای کفاشیان برای ما ارسال کرده است! و البته قرار است در جشن قهرمانی جام ما را نیز اهدا کنند". اما گلایه های جعفری فقط به فدراسیون برنمی گردد و او از مقامات استان کرمان هم گلایه هایی دارد. جعفری با بیان اینکه تیم ما فقط به بم مربوط نیست و متعلق به همه استان کرمان است گفت:" من جا دارد از مقامات شهرستان بم و به خصوص شهرداری تشکر کنم اما این نهادها نباید در حمایت از تیم ما تنها بمانند. در سال های قبل که مدیران کرمانی در باشگاه مس بودند مثل آقای نژاد زمانی و گنجعلی خانی کمک های خوبی به ما می کردند اما امسال مدیران باشگاه حتی حاضر به صحبت با ما نشدند. هزینه های تیم داری آن هم در جریان لیگی مثل فوتبال بسیار بالاست و اگر مقامات کرمانی علاقه دارند که این تیم برای این استان و مردمانش همچنان افتخار کسب کند باید کمک بیشتری به ما کنند". جعفری از بی توجهی رسانه های کرمان به این تیم هم گلایه مند است و می گوید: " ما دو سال قهرمان لیگ برتر شدیم ولی واقعا تیم ناشناخته ای حتی در سطح استان باقی مانده ایم. هرچند صدا و سیما نتیج تیم ما را اعلام می کند ولی توجهی که شایسته یک تیم قهرمان باشد از سوی رسانه ها به ما نمی گردد. این در حالی است که در شهرهای دیگر مثل انزلی توجه ویژه ای به تیم بانوان ملوان می شود و زمانی که ما به این شهر می رویم کاملا متوجه می شویم که توجهات ویژه ای به این تیم می شود که ما در استان کرمان از آن بی بهره ایم. من فکر می کنم صدا و سیما و سایر رسانه ها از نظر فنی و اخلاقی خیلی بیشتر می توانند به ما کمک کنند". جعفری در پایان به حضور کاستای پرتغالی برروی نیمکت تیم ملی زنان ایران اشاره می کند و می گوید:" او یک مربی بسیار با سابقه است و من آینده تیم ملی را با او خوب می بینم ضمن اینکه ما در سطح باشگاه ها نیز باید کمک رسان او باشیم". مرضیه جعفری که یکی از موفق ترین چهره های ورزشی کرمان در سال گذشته بود امیدوار است در پایان سال آینده از حجم گلایه هایش در باب مسائل مختلف کم شده باشد.

امروز تو سایتا میگشتم به یه آهنگ توپ رسیدم!

 

گفتم واسه شما هم بزارم که از دستش ندید!

آهنگ بغض با صدای تاک و محمد قریشی

خیلی آهنگه قشنگیه حتما دانلودش کنید
 

اینم لینک دانلودش:

http://irrap.com/72/Taak-Ft-Mohammad-Ghoreyshi---Boghz

 

(لینک اصلاح شد)


در ضمن فکر کنم از رپرهای خوبه شهر خودمونه

یک شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده :

باسلام خدمت شما عوامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس:

من مجتبی عباس زاده مطلب نویس قبلی باشگاه »

باسلامی مجددبعدازچندماه به شما آقاآرش وبلاگ نویس باشگاه صنعت مس :

امسال تیم مس برخلاف فصل گذشته پرقدرت ترازفصل قبل ظاهرشدوتوانست تاالآن رده نهم رابه خوداختصاص بده وامیدواریم تاآخرفصل جایگاه خوبی داشته باشدکه حدآقل بتواندسهمیه آسیاروبه خودآختصاص دهدتاتیم قدرتمند تری درفصل بعدرقابت ها شاهدباشیم  ...............به امیدروزی که تیم مس قهرمان شود

 

 

مجتبی ازشهداد


مدیر وبلاگ: مجتبی جان بازگشتتو تبریک میگم جات خالی بود این چند وقت

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان